Terugtrekkend ooglid

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Alida1960

Terugtrekkend ooglid

Bericht door Alida1960 » 06 okt 2016 10:24

Ik ben nieuw hier en heb eigenlijk 3 vragen aan Dr Van Selms:

1. Wat kan er worden gedaan aan een terugtrekkend ooglid. Mijn Linkeroog is wat slap en altijd al kleiner geweest en hangt net boven pupil, terwijl rechts opeens groter is geworden. Arts heeft het steeds over operatie linkeroog, terwijl ik denk dat de linker groter moet worden en rechts kleiner moet worden. Er werd gezegd dat spier linkeroog niet meer goed is en hard moet werken en dat spier rechteroog daardoor ook harder is gaan werken. Kan dat

2. Is dit iets voor plastisch chirurg of meer voor oogarts

3. Ik heb permanent lijntje laten zetten en volgens mij is daarna rechteroog groter geworden. kan dat en wat gebeurt er met de plaats van dit lijntje na de operatie

Best wel veel vragen, maar ik ben ooit bij u geweest voor andere operatie en erg tevreden

Gijs van Selms

Re: Terugtrekkend ooglid

Bericht door Gijs van Selms » 11 nov 2016 16:52

toch echt iets om met een foto te beoordelen, is echt lastig zo zonder die realiteit! is het mogelijk om dit te doen? groeten Dr van selms

Plaats reactie