Mwt veel vocht naar huidtherapeut????

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
The alleja

Mwt veel vocht naar huidtherapeut????

Bericht door The alleja » 01 feb 2017 10:45

Hallo ik ben 2 weken geleden geholpen aan mijn boven oogleden. Hechtingen zijn inmiddels verwijderd maar ik heb nog steeds ontzettend veel vocht rond om de ogen tot aan mijn jukbeenderen. Volgens vpk trekt van zelf bij en het is per persoon verschillend hoe snel dat gebeurt. Ik heb veel gelezen en kwam een topic tegen over het lymfoedeem na ooglidcorretie door een huid therapeut weg te laten masseren. Mijn vraag is na hoeveel weken na de operatie kan ik bij de therapeut langs? Ze heeft me geadviseerd om via de kliniek te vragen maar daar ben ik niet wijs geworden. Reactie was het lichaam moet t zelf oplossen. ????verder zit ik nog in een diepje ik zie er niet uit en avhteraf heb ik ontzettend veel spijt van.

elissa47

Re: Mwt veel vocht naar huidtherapeut????

Bericht door elissa47 » 27 okt 2017 19:48

bij mij heel veel vocht boven de oogleden, mij ook aangeraden naar de huidtherapeut maar daar werd ik niet veel wijzer van, komt dit nog goed de operatie is 3 maanden geleden.
Laatst gewijzigd door elissa47 op 04 nov 2017 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolien

Re: Mwt veel vocht naar huidtherapeut????

Bericht door Jolien » 30 okt 2017 16:02

@The alleja is het inmiddels wel al verholpen? Na twee weken na de ooglidcorrectie behandeling is het ook nog wel te vroeg om te oordelen, ik had hier ook een beetje last van maar dit is na tijdje gelukkig weg getrokken.

Plaats reactie