onderooglidcorrectie

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
oktober64

onderooglidcorrectie

Bericht door oktober64 » 28 aug 2017 14:07

deze heb ik 24 juli laten doen ( is nu 5 weken geleden ) operatie is mij eigenlijk zo vies tegen gevallen .. ben er een week ziek van geweest en heel slecht kunnen zien.. dit was gelukkig na een week weg, nu zit ik het het volgende.. er zit nog mega veel vocht onder mijn ogen wat maar niet mindr wordt.. ik koel nog steeds en ik masseer wel meerder keren per dag.. het lijkt nu ook dat de vochtbulten blauw worden ( net als met kringen onder de ogen zeg maar ) heb de kliniek al gebeld en die gaven aan dat herstel 6 tot 12 maanden kan duren.. en dat snap ik maar ik krijg maar geen antwoorden over die vochtbulten en daar zit mijn angst in want het is geen kijk

oktober64

Re: onderooglidcorrectie

Bericht door oktober64 » 29 sep 2017 10:57

wil niet al teveel zeggen maar wat een waardeloze forum is dit,,, kan net zo goed gesloten worden

Plaats reactie