Litteken te hoog

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Angela73

Litteken te hoog

Bericht door Angela73 » 17 nov 2011 13:23

Beste Dr. Ingels,

4 oktober jl. heb ik een bovenooglidcorrectie gehad.
Dit is gebeurd in de Velthuiskliniek.
Linkeroog vind ik mooi maar de chirurg heeft bij mijn rechteroog wat hoger gesneden waardoor het litteken nu, mi.i., bij mijn rechteroog wat te hoog zit en je dit dus ook ziet. Soms zie ik een hele kleine dunne plooi ook. Ik heb geen idee waarom er rechts hoger is gesneden dan links. Ik heb bijgaande foto net ook naar de kliniek gestuurd ter beoordeling maar ik ben ook even benieuwd, wat u, als professional, hiervan vindt als u dit ziet.
Als ik echt recht vooruit kijk zie je het nog niet eens heel erg maar wel bij andere houdingen.
Kan dit nog herstellen, want ik hoor regelmatig dat het eindresultaat pas na 3 maanden echt te zien is?

Groeten, Angela
Bijlagen
oog2.jpg
oog2.jpg (56.86 KiB) 5144 keer bekeken

dr. K. Ingels

Re: Litteken te hoog

Bericht door dr. K. Ingels » 18 nov 2011 21:29

Beste Angela,
u zult vast begrijpen dat ik langs dit medium geen uitspraken kan doen over het werk van collegas. U bent welkom om u in de EnFace Clinique te laten onderzoeken.
Met vriendelijke groet,
dr. K. Ingels

sunnyday

Re: Litteken te hoog

Bericht door sunnyday » 10 dec 2011 00:01

Beste Angela

Ik ben ook geopereerd door dr. Ulrich in de Velthuiskliniek te Rotterdam maar bij mij is het echt niet mooi, ik ben helemaal niet tevreden...
Mijn litteken op mijn linkeroog is geen mooi recht lijntje (zit ook niet in de plooi maar erboven) en aan het einde zit een verdikking die zelfs zichtbaar is met mijn ogen gewoon open.
Ook heb ik nu hele holle ogen en ziet het nog erg rood. Naast mijn ogen zitten nog bobbels en ik voel nog steeds (onderhuidse) hechtingen zitten. Tevens zijn mijn wenkbrauwen een stuk gezakt en heb ik doordat de huid daar aan elkaar is gemaakt nu plooien zitten die echt opvallen, ik heb echt enorme spijt en vind het zeker niet professioneel het lijkt wel of ik het bij een of andere goedkope amateur heb laten doen in plaats van in de velthuiskliniek voor 3.750 euro !

Zijn er nog meer met deze ervaring... er staan een paar lovende recensies over de velthuiskliniek maar eerlijk gezegd zijn deze schromelijk overdreven en betwijfel ik over de juistheid hiervan....

Groetjes, Sunnday

ps het lijkt bij jou ook wel dat je onderooglid iets naar beneden is gezakt dat heb ik ook bij 1 oog....

Plaats reactie