Wond

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Jozefje

Wond

Bericht door Jozefje » 13 feb 2013 14:20

Beste Dr

Vorige week ben ik geopeerd in Hoogeveen door een plastische chirurg.
Na de hechtingen verwijderen staat mijn wond wat open ben bloed het een beetje met name na de nacht.

Ik maak mij erge zorgen komt dit wel goed alles is nog erg gezwollen en daardoor lijkt de kier erg groot.
De pc zei aan de telefoon gaat van zelf dicht.

Hoe lang duurt dit? Hier had ik niet op gerekend.

Ik heb slechte ervaringen en ben panisch. Na mijn borstamputatie heb ik 3 maand 2 keer per dag thuis zorg gehad sinds dien ben ik paniekerig
Hopelijk kunt u mijn gerust stellen
En zou ik zelf nog iets kunnen doen?
Hechtstrip??

BVD Jessie

wjvdp

Re: Wond

Bericht door wjvdp » 17 feb 2013 12:22

Beste Jozefje,

vervelend dat het open is gegaan. Inderdaad zou je er een hechtpleistertje dwars op kunnen plakken die de wondranden wat naar elkaar toe brengt. Over het algemeen geneest zoiets heel snel en heel mooi, maar liefst heb je natuurlijk dat de huid gewoon helemaal dicht blijft.

Sterkte!

Met vriendelijke groet,

WJ van der Pot
plastisch chirurg Kliniek Bloemingdael & KG Haarlem

Jozefje

Re: Wond

Bericht door Jozefje » 17 feb 2013 22:54

Heel fijn bedankt voor uw snelle reaktie. Ik ben naar mijn huisarts geweest, deze heeft ook bevestigd dat het snel dicht zou zijn. Inmiddels is het bijna dicht. Ook heb ik oog druppeltjes ( gel ) gekregen van de huisarts het oog was wat ontstoken.
Ben nu gerust gesteld.
NOgmaals bedankt!!
Jessie

Plaats reactie