boven onder ooglifting met een S-lift

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Yvonne

boven onder ooglifting met een S-lift

Bericht door Yvonne » 13 aug 2013 17:44

Goedemiddag,

Ik heb in Maart dit jaar een boven -onder en S-Lift gehad ,ik kwam voor mijn rimpels in t gezicht ,maar de arts adviseerde gelijk de ogen mee te nemen .
De operatie is op eigen verzoek onder narcose gedaan ,ook goed gebeurt .
Na 3 maanden terug geweest niet tevreden over mijn ogen droopy-ogen van die droevige ogen dus hangende.
De arts bevestigde dit en weer geopereerd nu lokale verdoving ,erg pijnlijk maar ja t moet wel goed komen daar had ik alles voor over .
NU zijn we inmiddels 5 maanden verder mijn ogen nog niet blij ik kijk gewoon verdrietig ,ik wordt er ook doodmoe van ik smeer nog steeds litteken creme omdat t allemaal zo trekt op mn oogdeksels en aan de zijkanten ook heb ik nog dikke litteken s bobbels aan de zijkanten echt n knobbel .
Mijn gezicht bij mn wangen naar de oren is nog steeds gevoelig ook achter mn oren de littekens zijn ook nog erg gevoelig daar .

Ik wil niet meer terug want ik laat mij er niet meer in snijden dan wordt alles nog korter !!!
Wat moet ik nou toch???

Iemand ook helaas zo"n ervaring???

Gijs van Selms

Re: boven onder ooglifting met een S-lift

Bericht door Gijs van Selms » 19 nov 2013 22:13

heeft deze arts geen collega waar je het gewoon kan navragen, als een soort second opinion, anders zul je toch naar een nadere arts moeten gaan om het te laten beoordelen,succes dr van selms

Plaats reactie