Afstaande oogleden na onderooglidcorrectie

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Tanja.

Afstaande oogleden na onderooglidcorrectie

Bericht door Tanja. » 27 jan 2014 12:27

Ik heb 2,5 week geleden een onderooglidcorrectie ondergaan. De zwellingen zijn nu zo goed als verdwenen. Nu staan de onderoogleden bijna een 1/2 cm af van het oog en ik zie ook geen verbetering. Het onderooglid sluit dus niet aan aan het oog maar er zit ruimte tussen. Ook de ooghoeken staan naar beneden. Bij het verwijderen van de hechtingen heeft de plastisch chirurg gezegd dat het wel zou bijtrekken en dat hij soms op de eindcontrole na 3 maanden nog mensen ziet met dit verschijnsel. Ik heb van deze chirurg dus weinig te verwachten. Mijn angst is dat er sprake is van overcorrectie en dat ik een herstel operatie nodig heb. Graag zou ik van u een second opinion willen. Heel erg bedankt.

Gijs van Selms

Re: Afstaande oogleden na onderooglidcorrectie

Bericht door Gijs van Selms » 06 feb 2014 00:06

kun je geen foto maken van het probleem, want dan is het wat duidelijker!Groeten Dr van selms

Tanja.

Bericht door Tanja. » 06 feb 2014 11:29

Ja dat doe ik graag maar zoals u zult begrijpen zet ik deze liever niet online. Kan ik de foto ergens naar toe mailen?

Gijs van Selms

Bericht door Gijs van Selms » 06 feb 2014 23:37

stuur maar naar mijn ziekenhuis mailadres w.selms@slaz.nl

Plaats reactie