Geen ooglid na een ooglidcorrectie

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Blessyou

Geen ooglid na een ooglidcorrectie

Bericht door Blessyou » 05 feb 2014 14:37

Hallo,

ongeveer anderhalf week geleden zijn mijn hechtingen verwijderd, mijn oogleden zijn nu heel erg dik en licht opgezwollen (wat heel normaal is, dat weet ik). Maar toch ben ik heel erg onzeker over het eindresultaat van mijn ogen, want als ik in de spiegel kijk, dan zie ik alleen een streep van het litteken ipv een echte diepe ooglid waar ik zo naar verlang. Nu ben ik bang dat als het streepje van mijn litteken langzaam verdwijnt dat mijn ogen dan eruitzien als voor de operatie, namelijk een monolid waar ik mijn hele leven last van heb gehad.

Mijn vraag is nu, moet ik me zorgen maken dat ik geen over een paar weken geen oogleden heb ? Of is dit volkomen normaal en zit het allemaal in mijn achterhoofd?
Ik kom trouwens uit het Oosten.

Groetjes Blessyou.

Gijs van Selms

Re: Geen ooglid na een ooglidcorrectie

Bericht door Gijs van Selms » 06 feb 2014 00:08

plaats eens een foto van voor en na de ingreep, geeft meer duidelijkheid, succes Dr van selms

Plaats reactie