assymetrische ogen tijdens de herstelperiode

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Blessyou

assymetrische ogen tijdens de herstelperiode

Bericht door Blessyou » 23 feb 2014 23:22

Hallo, ik heb 4 weken geleden mijn hechtingen verwijderd. Bij mijn linkeroog ziet het er al heel erg mooi uit, een mooie diepe ooglid ik altijd al heb gewild (ben aziatisch), maar als ik naar mijn rechteroog kijk, dan zie ik helemaal niks, geen ooglid, aleen maar een streepje van mijn litteken. Moet ik nu zorgen maken? Ik heb het gevoel alsof mijn rechteroog achter loopt, qua herstellen. Is dat normaal, want het ziet er echt heel raar en assymetrisch uit en ik ben bang dat ik zo mijn hele leven moet vertonen.

sunflower

Re: assymetrische ogen tijdens de herstelperiode

Bericht door sunflower » 20 mei 2015 23:11

Beste Blessyou,

Ik ben benieuwd hoe het nu met je ogen is? Nog steeds asymmetrisch? Ook ik ben Aziatisch en heb 4 weken geleden dezelfde ingreep gehad. Ook ik ben niet tevreden over de symmetrie. Ik hoop dat het bijtrekt.
Ik had de pech dat ik in de eerste week na de ingreep een ontsteking had aan een wond, waardoor het litteken minder mooi geneest. De snee loopt ook niet mooi in de oogplooi aan deze kant, terwijl dat wel aan de andere kant mooi is.
Heb jij nog wel je amandelvormige Aziatische ogen? Bij mij is de vorm iets ronder, wat ik jammer vind. Volgens de arts moet het wel weer goed komen.
Ik hoor graag je reactie.

Plaats reactie