Bobbels na onderooglidcorrectie

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Susan65

Bobbels na onderooglidcorrectie

Bericht door Susan65 » 05 jan 2015 21:52

Hallo,

Graag zou ik uw advies willen betreffende de bobbels die zijn ontstaan nadat de hechtingen twee dagen uit mijn oogleden zijn gehaald. Deze bobbels zijn ongeveer een halve centimeter onder het litteken ontstaan en zitten onder de huid. Het zijn geen bultjes van de hechtingen. De bobbels zitten onder een oog en hierdoor is er weer een wal en kring ontstaan. Mijn ooglidcorrectie is inmiddels 4 weken geleden gebeurd, de bobbels,zo groot als erwten, blijven zoals ze zijn. Het lijkt op vet-/bindweefsel.
Gaan deze nog uit zichzelf weg? Moet ik juist wel of beter niet masseren?

Gijs van Selms

Re: Bobbels na onderooglidcorrectie

Bericht door Gijs van Selms » 18 jan 2015 22:22

kunt u eens foto' s sturen van het probleem? groeten Dr van selms

Susan65

Bericht door Susan65 » 20 jan 2015 21:24

image.jpg
Onderhuidse bulten
image.jpg (68.25 KiB) 2762 keer bekeken
Gijs van Selms schreef:kunt u eens foto' s sturen van het probleem? groeten Dr van selms

Gijs van Selms

Bericht door Gijs van Selms » 21 jan 2015 22:26

dit lijkt erg op vocht! heeft inderdaad niets met hechtingen te maken! ik vrees dat voorlopig afwachten het enige is wat u kunt doen!

Kim75

Bericht door Kim75 » 10 mei 2015 19:48

Hallo,
Is masseren wel of niet verstandig? Ik heb dit namelijk ook en ben nu 4,5 wkn post operatief.
Groeten Kim

Plaats reactie