lasertechniek

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
jonneke

lasertechniek

Bericht door jonneke » 05 mar 2015 22:30

Beste dr. van Selms,

ik probeer me te informeren over de voor- en nadelen van een ooglidcorrectie d.m.v. lasertechniek. Kunt u me daar wat meer over vertellen, want wat ik tot nu toe vind op internet is bijna allemaal commerciëel gericht, en ik kan daardoor geen goede keus maken.

Bij voorbaat dank,

Jonneke

Gijs van Selms

Re: lasertechniek

Bericht door Gijs van Selms » 17 mar 2015 22:10

de laser techniek wordt nog zelden toegepast bij de plastisch chirurg, zelf heb ik het ook vroeger wel toegepast maar het gaf geen voordelen boven de traditionele technieken.nadeel zijn de kosten en de risico's van laser voor patienten, met name voor het oog! daarom is het mijns inziens bij de meeste klinieken een vroege dood gestorven, en zal het bijna overal met het mes gebeuren, succes DR van selms

Plaats reactie