Onderooglid correctie mislukt?

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
kiki

Onderooglid correctie mislukt?

Bericht door kiki » 02 apr 2015 23:10

Hallo,
Ik heb 17 dagen geleden een onderooglid correctie laten uitvoeren, in het begin zag alles er redelijk goed uit ondanks de zwelling en lichte blauw kleur,
toen de zwellingen begonnen te minderen bemerkte ik dat dat mijn linker ooglid wat verder afstaat van mijn oog dan het rechter, (zo een licht bloedhond effect)
het ooglid is ook nog beetje meer gezwollen dan het ander, nou ben ik reeds terug geweest om de draadjes eruit laten te halen en behandelende zegt me meer geduld te hebben, ik heb een losse huidstructuur en dit probleem doet zich wel eens regelmatig voor bij onder ooglid correcties soms zou het vanzelf bijtrekken, ik moet minstens 3 maanden wachten eer er uitsluitsel kan zijn, zo niet zou er een kleine correctie volgen na 3 maanden. 27 mei is volgende controle.
Wat is Uw ervaring hier omtrent?
Groeten,
Kiki

Gijs van Selms

Re: Onderooglid correctie mislukt?

Bericht door Gijs van Selms » 06 apr 2015 22:19

dit is helaas wel meer voorkomend, en enige oplossing zou zijn om inderdaad aantal maanden te wachten en dan te bekijken of er een correctie moet en kan gebeuren,spannend ! sterkte `Dr van selms

Plaats reactie