bovenooglidcorrectie

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
trudyvdlinden

bovenooglidcorrectie

Bericht door trudyvdlinden » 07 apr 2015 14:58

Goedemiddag, ik ben op 19 september vorig jaar geholpen aan een bovenooglidcorrectie, waarvan heel veel spijt. Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds dat mijn ogen droog 3 x per dag nog druppelen en s 'nachts zalf nog steeds wazig zien en nog een flinke rand onder mijn wimpers en nog steeds dat er aan de zijkant een vouw zit dus waar ik voor ging nog het zelfde. Nu ben ik vorige maand terug geweest op advies van de oogarts en krijg te horen ja mevrouw dat is de natuur dat het bij u al zo snel terug komt en ja er is teveel huid weggenomen vandaar droge ogen. Wat kan ik doen?? Groetjes Trudy

Gijs van Selms

Re: bovenooglidcorrectie

Bericht door Gijs van Selms » 15 apr 2015 22:55

ik ben bang dat er teveel huid is weggehaald, wellicht moet er een correctie gebeuren, dat moet u anders met een tweede PC bespreken, desnoods uit de zelfde maatschap, om een nieuwe mening te horen, stuur me ook eens een foto met het probleem! kunt u de ogen niet meer goed sluiten? sterkte Dr van selms

trudyvdlinden

Bericht door trudyvdlinden » 16 apr 2015 15:29

Goedemiddag Dr Selms,
Kan ik de foto's ook prive sturen dat niet iedereen die ziet !
T van der Linden

Gijs van Selms

Bericht door Gijs van Selms » 23 apr 2015 00:05

natuurlijk, naar w.selms@slaz.nl , dat is de ziekenhuis mail dienst van mij!

trudyvdlinden

Bericht door trudyvdlinden » 09 mei 2015 09:09

Dokter Selms, heeft u de foto's ontvangen??? Gr T vd Linden

Plaats reactie