verdikking buitenkant oog na onderooglidcorectie

Stel hier uw vragen aan plastisch chirurg Dhr. Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Joke

verdikking buitenkant oog na onderooglidcorectie

Bericht door Joke » 26 apr 2015 08:05

Hallo, ik heb 7 weken terug een onderooglidcorectie , met lifting van de spier gehad nou zijn mijn zijkant van beide ogen nog heel dik,ik kijk als ik opzij kijk er tegenaan en het trekt (volgens de arts was het ook niet goed , maar moet met 3 maand weerkomen dan moeten ze het volgens hem weer losmaken om de huid los te maken en dan kwam het goed, maar ben vertrouwen beetje kwijt) Komt dit vaker voor die verdikkingen ??En wat kan de oorzaak zijn? En kan ik er zelf wat aan doen?? Masseren doe ik nu dagelijks maar helpt niet. Ben doodongelukkig omdat ze me een beetje in de kou laten staan nu als ik vraag wat i zelf kan doen .Als ik dit geweten had had ik het nooit laten doen.
bvd

Gijs van Selms

Re: verdikking buitenkant oog na onderooglidcorectie

Bericht door Gijs van Selms » 29 apr 2015 22:22

je zal dit toch echt met je eigen PC moeten oplossen, ook de complicaties horen erbij helaas, een oplossing is meestal wel te geven .Zo'n verdikking is wel een beetje logisch als de spier gelift is , omdat je daar aan d buitenkant van het onderooglid meer weefsel krijgt bij zo'n ingreep, ik zou niet te snel gaan corrigeren, echt een 3 tot 4 maanden wachten lijkt me niet gek, stuur anders eens een foto naar me toe , via w.selms@slaz.nl, dan kan ik het probleem goed zien, succes DR van selms

Joke

Re: verdikking buitenkant oog na onderooglidcorectie

Bericht door Joke » 30 apr 2015 08:12

Ga ik doen, bedankt alvast voor uw reactie

Plaats reactie