Welke Sunblock

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
nandas

Welke Sunblock

Bericht door nandas » 30 mei 2007 13:52

Vorige week dinsdag heb ik een ooglidcorrectie laten uitvoeren in de Velthuis kliniek in Eindhoven. Het is allemaal heel goed gegaan, vond het best heel eng en spannend allemaal, maar eerlijk, de begeleiding die je in de Velthuis kliniek krijgt is super. Gisteren zijn de hechtingen verwijderd. Tis nu natuurlijk nog supergevoelig, rood en geirriteerd. Voor 6 weken moet ik 2x per dag een littekencreme gebruiken. Ik heb die van Biodermal vanmorgen voor het eerst gebruikt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat hij best irriteerd en jeukt op een oog, even afwachten nog of dat beter gaat worden. Mij is verteld dat ik de komende 3 maanden een sunblock op mijn oogleden moet gaan gebruiken van minstens factor 30. Ik gekeken in de drogist, duizendeneen flesjes dus ik ben vanmorgen naar de apotheek geweest. Daar vertelde ze mij dat geen enkele sunblock geschikt is voor mijn oogleden en dat ik maar een zonnebril moet opzetten....nou, daar sta je dan. Heeft iemand enig idee hier welke sunblock geschikt is voor je oogleden die niet irriteerd? Ik weet het ff niet mee. Groetjes Nanda

Plaats reactie