Bang dat de verdikking blijft

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
jetkadet

Bericht door jetkadet » 24 dec 2008 11:24

ja zo moet je het wel zien ja, vond het ook vreemd maar ben nu een week verder en inderdaad de hechting komt er doorheen!!! alleen is zo kort dat ik hem niet kan afknippen!!! durf ik ook niet eigenlijk

de zwelling is nu wel bijna weg, maar ik had het aan de onderste ooglid.

hoe is het nu met jou dan nu de pc de smurrie eruit gehaald heeft??

lexdevogel

Bericht door lexdevogel » 24 dec 2008 12:53

Goed om te horen dat het herstel bij jou beter gaat! Ik ben twee dagen geleden weer bij de PC geweest om viezigheid uit mijn ooglid te laten verwijderen. Dit heeft goed gedaan want de zwelling en ontsteking wordt nu minder. Ik ben zeer tevreden over de PC want de tweede keer dat hij mij wilde zien was hij al van zijn vakantie aan het genieten.

Rine

Re: Bang dat de verdikking blijft

Bericht door Rine » 14 jan 2018 11:35

Dag dames , ik vind jullie allen erg moedig. Zelf verlies ik mijn moed de laatste dagen.Geduld hebben.is inderdaad niet makkelijk.Ik ben de 27 ste december geopereerd aan wallen onder.Dus nu dag 18.De okerkleurige verkleuring is bijna geheel weg.Smorgens is alles nog erg gezwollen.Maar dat komt nog wel denk ik.De onderliggende draadjes hebben tijd nodig om te vergaan.Waar ik me zorgen.om maak is de zwelling op mijn wangen,alsof ik nu een uitgezakte wal heb,lager dan de oorspronkelijke wal.Dat zou nog wegtrekken .Maar ik had toch verwacht dat ik na drie weken er beter uit zou zien.Gister heb ik een bril gekocht om alles wat te verdoezelen.Vaak denk.ik waar ben ik aan begonnen,was het wel nodig,en dan ga ik ne fotos kijken.Zes tot acht weken geduld hebben zegt mijn arts.Maar hemel wat is dat moeilijk.Bang en ongeruste groetjes aan iedereen..
Rine

Plaats reactie