ervaring met Dr R.A. Geerling van Ooglift in Maarsen

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
kikikoops

Re: ervaring met Dr R.A. Geerling van Ooglift in Maarsen

Bericht door kikikoops » 26 okt 2010 22:56

hey Luna,

Ja dat klopt, eenmaal kanarie was ik daar niet zo gauw van af.. Ook haast niet te camoufleren, maar uiteindelijk gaat het gelukkig zeker over! Vond het wel erg lang, maar ik geloof ook dat ik een record had.
Ben blij dat het met jullie allemaal zo goed gaat en kan alleen nog een keer zeggen dat je na een half jaar dan dus helemààl blij bent, als alles tot rust is gekomen.
Trouwens dat van de wenkbrauwen, soms meen ik op fofto's van jullie inderdaad te zien dat het ook lijkt of de wenkbrauwen dichterbij het oog gekomen zijn zeg maar. Heel veel eerder is hier op dit forum ook al een en ander over gezegd en waren mensen ongerust, maar dat schijnt optisch bedrog te zijn. Immers wordt er teveel aan huid weggehaald, en niet krappper gemaakt. Zo zal het ook wel gaan met dingen als ongelijkheid denk ik..

Nou ja wat zeur ik eigenlijk... Ben al een half jaar ''klaar'' en nog aan het kleppen hier! Blijft een interessante zaak al die ervaringen !

groetjes en succes allemaal de genezing en vooral geduld

Kiki

JolandaT

Bericht door JolandaT » 27 okt 2010 10:04

Zo inmiddels is het 26 dagen geleden dat ik geholpen ben en eigenlijk kan ik pasvandaag echt zeggen niet meer blauw te zijn.
Dat duurde dus wel heeeel erg lang en zeker al je elk kwartier in de spiegel staat te kijken "of het nu nog niet over is...."
Het ziet er nu heel mooi uit
Niemand heeft er uit zichzelf iets over gezegd.Oh ja wel een jongetje van 10 die zag het wel
Wel als ze het weten dan zeggen mensen wel dat ze het kunnen zien
Mijn ogen sprankelen meer en zijn groter iedereen vind het wel heel mooi.
Ik heb eigenlijk nooit oogschaduw gebruikt maar nu staat dat ineens mooi.
Dat het lijkt alsof de wenkbrauwen dichterbij het oog zitten heeft in mijn geval ermee te maken dat ik mijn wenkbrauwen niet meer optrek.
Blijkbaar is dat dus iets wat je vanzelf gaat doen om de oogleden maar omhoog te houden
Ik had dat eerst niet door maar nu wel, een collega zei je hebt een heel glad voorhoofd!
Het geeft dus meer rust en heb ook geen hoofdpijn meer.
Mijn oogleden beginnen weer wat mee gevoel te krijgen

Ja ben er blij mee!

Jolanda

kikikoops

Bericht door kikikoops » 27 okt 2010 10:29

Wat goed Jolanda,

Dat is bij precies het geval, ook ik heb oogschaduw geprobeerd en dat staat echt heel mooi. Eerder gebruikte ik altijd mascara en eyeliner, maar nu merk ik dat zonder lijntje en mét schaduw opeens heel mooi naturel staat!
Tijdens mijn zomervakantie (toen ongeveer 3 maanden na de correctie) viel dit nog niet zo op. Ikzelf had geen hoofdpijn maar heb dat ook erg gehad, ik was bezig met bijv het huishouden en dacht opeens, hè ik hoef mijn wenkbrauwen niet meer op te trekken.. Inderdaad veel relaxeder gevoel in je gezicht. Bij mij zie je het ook niet (meer) als je het niet weet, en het maakt gewoon dat je er jeugdiger en uitgeruster uitziet.
Van de wenkbrauwafstand heb ik geen last in elk geval.
De genezingsperiode kán tegenvallen, maar het eindresultaat mag er echt zijn! In het begin heb ik me echt afgevraagd of ik niet de foute beslissing genomen had, en de ''ellende'' mijn ''straf'' was voor het niet meer tevreden zijn met jezelf. Je haalt de gekste dingen in je hoofd als je merkt dat het bij jou niet zo opschiet na de ingreep als bij sommige bofkonten.

Dus nogmaals dames, als het in het begin bij jullie ook niet meteen meezit en alle blauw niet binnen een week weg is bijv, ff geduld.. want wat worden we allemaal knap in Nederland!

Succes Kiki

viobo

Bericht door viobo » 01 nov 2010 18:52

wat een verschil zeg, erg mooi geworden hoor!!!

Groetjes Viobo :lol:

Susan

Bericht door Susan » 25 dec 2010 03:20

Uhm, ik bedoelde dit indirecte wenkbrauwlift

petra

Bericht door petra » 18 jan 2011 21:26

Hoi,
Ik heb inmiddels 3 maanden geleden een ooglift gehad door Dr Geerling en alles is prima verlopen. Omdat ik ook hele forse brede wenkbrauwen had, heb ik deze aan de onderzijde laten epileren zodat ze niet meer zo breed zijn. Dit ziet er heel mooi uit en is ook veel natuurlijker dan een wenkbrauwlift, ik kan dit iedereen adviseren.
Groetjes,
Petra

girly

Bericht door girly » 20 jan 2011 23:21

Ziet er allemaal prachtig uit. Heeft een van jullie ook een stukje bot laten wegschaven tijdens de behandeling?

kikikoops

Bericht door kikikoops » 21 jan 2011 00:15

hoi Girly,

Ik ben een jaar geleden bij Dr Geerling geweest maar volgens mij doet hij alleen ooglidcorrecties. Wegschaven van bot gebeurt denk ik alleen bij een plastisch chirurg?
Maar goed, heb er zelf natuurlijk geen verstand van. Je zou het moeten navragen als je iets bij Ooglift wilt laten doen..

Nu ik hier toch even ben, ik ben nu zo'n 10 maanden verder en het is werkelijk waar dat je pas na een jaar het echte uiteindelijke relaxede resultaat ziet. Littekens echt nauwelijks meer te zien, geen vocht meer vasthouden, ookal was dat maar soms.
Het is heel natuurlijk geworden en opeens zijn veel mensen verbaasd als ze mijn leeftijd horen. Het was helemaal voor mezelf deze ingreep, maar zulke reacties zijn een mooie bijkomstigheid!
Ik ben zo blij dat ik niet geluisterd heb naar mensen die zeiden: Maar dat heb jíj toch niet nodig? Je kunt wel wachten tot je er echt last van krijgt en hoofdpijn ofzo, maar als het je nú stoort, waarom dan ook niet nu nog plezier van het resultaat! Ik zie er nu zo uit als ik me voel dus het is heel goed gelukt.

Ik ben superblij!!

groeten Kiki

girly

Bericht door girly » 21 jan 2011 00:51

Bedankt voor je reactie kikikoops.
Fijn om te horen dat je er zo tevreden over bent :wink:

Banderos

Bericht door Banderos » 01 feb 2011 19:28

Hallo, na veel lezen en 5 jaar na denken heb ik vorige week bij Dr Geerling een bovenooglid correctie gehad.
Ik heb wel veel aan het forum gehad, fijn om hier veel herkenbare dingen te lezen.
Inmiddels is het 4 dagen geleden en is de operatie goed gegaan.Een hele fijne man.
Maar hoe moeilijk is het om te wachten naar het uiteindelijke resultaat.
Bij mijn rechter oog is meer huid weg gehaald dan bij mijn linkeroog. Dat oog wilt ook wat langzamer genezen.
Het linker oog is al mooi dun geworden en ziet er heel netjes uit maar het andere oog is nog dik waardoor het er toch anders uit ziet.
Maar wat verwacht ik na 4 dagen. De eerste 3 dagen heeft het oog vreselijk getraand.
Wel heb ik met mij rechter oog slechter zicht. Maar dat heb ik hier al meer gelezen.
Tv kijken of achter de laptop zitten is erg vermoeiend.
Ook voelt het rechter oog nog strak aan.
In overleg ben ik nu nog 2 x per aan het koelen. De assistente stelde me wel gerust.
Ook ben ik 2 weken vooraf met de Arnica begonnen en met het bont en blauwe valt het nog wel mee.
Onder de ogen is het nu geel aan het worden en de oogleden zelf zijn nog een beetje rood, met name mijn rechter oog.
Slapen is helemaal een ramp. Maar als de hechtingen eruit zijn hoop ik een gat in de dag te slapen :mrgreen:
Is het bij meer mensen onregelmatig genezen, dat het ene oog er rustiger uit ziet dan het andere?
Donderdag gaan de hechtingen er uit en vandaag ben ik met zonnebril op bij de kruidvat, Biodermal littekencreme gaan kopen.
Wat ik het moeilijkst vind aan het geheel om niet te bukken ( ik heb kleine hondjes).
Zonder na te denken buk je zonder er bewust van te zijn.
Ik ben niet ongeduldig, dat lijkt maar zo :lol:
Maar ik hoop net zo blij te zijn als de andere mensen die bij Dr Geerlings zijn geweest

annodea

Bericht door annodea » 19 feb 2011 21:00

Hai Banderos nu na ruim drie weken moet het dan al weer prima eruit zien. Ik ben op 18 Februati onder het mes geweest en nog in de opknap fase. Fijne en ontspannen operatie bij Dr Geerling. Ik kwam wel wat trillerig naar buiten en kon mijn ogen ook niet meteen in een ontspannen stand krijgen (verdovind werkte nog na).
De creme in mijn ogen maakte inderdaad dat ook ik niet veel zag en daar had ik niet mee gerekend. ik voelde me eenbeetje ontheemt thuis daar ik alleen was. later kwam mijn vriend langs efin ik ben gaan zit slapen.
ik zie er nu niet uit, geronnen bloed, dikkere ogen en goed het komt allemaal goed: ik hoop met name dat ik over 10 dagen weer toonbaar ben zodat ik gewoon aan het werk kan.

gr en tot horens Maria

annodea

Bericht door annodea » 20 feb 2011 22:59

dag drie inmiddels voel ik me in een betere conditie. Vandaag , dag 3, voor het eerst buiten gewandels en wat gaan drinken. merkte dat ik gewoon weer rustig moet doen. De foto's op de site's en mijn ogen hebben best wel verschil, bij mij best wel dik en rood blauw. Ook het geronnen bleod bij de hectingen ziet er wat griezelig uit. Ik heb fot's genomen en ik zal ze er later opzetten.
Ik blijf rechtop slapen (45 % dan). En verder is het gewoon rustig afwachten. Door veel foto's te nemen raak ik wel wat gefixeert. iedere verdikking wordt nu een mogelijke bultige bobbel help en waarvoor deed ik dit precies. Dus maar even geen foto meer en genieten van de mijn vakntie (die ik nu ook heb).

gr Maria

annodea

Bericht door annodea » 21 feb 2011 22:06

Weer een dag verder en boodschappen gedaan. Zonnebril en rugzak.... voel mem inmiddels weer wat beter en realiseer met dat het toch echt wel een actie is:ik liet in mezelf snijden,,, goed ik ben benieuwd. Een oog heeft haar pleistertjes lager en dat houd me wel bezig ; zijn mijn ogen ongelijk nu of?? Ik doe arnica zalf onderogen en op wangen. Blauw is aardig weg aan het gaan en jeeee een en ander lijkt niet echt ver onder mijn ogen te zakken.
Het komt allemaal goed .......... het is goed: het is met name spannend. Ik zie uit naar Woensdag, pleisters eraf en hechting eruit!! geen jeuk en meer zicht op.

gr Maria :)

annodea

Bericht door annodea » 23 feb 2011 23:32

Inmiddels dag 6 en de hechtingen eruit. het ziet er goed uit. in een ooghoek loopt een wat dikker zichtbaar deel van het litteken. Ik maak me daar niet druk over. De lijntjes aan de buitenkant is bij mij ,linker oog een oplopend dun lang lijntje en bij mijn rechter oog lopen er twee boven elkaar, niet zo lang. Wonderlijk maar ook dat verontrust me niet. ik wacht het eerst een poosje af. Blauw en rood moet nog wegtrekken, heb precies leuke zwart blauwe wallen. Verder niet smeren de eerst komende 5 dagen. Ik ga deze nacht lekker op mijn zij slapen al houd ik nog wel twee kussens.
Vandaag bij ooglift zie je ho verschillend iedereen reaggeert. Een man die niet blauw, nog rood zag maar wel erge last had gehad van droge ogen. Jong oud wonderlijk.
Ik durf er nog niet blij mee te zijn.

gr Maria

annodea

Bericht door annodea » 25 feb 2011 09:20

en inmiddels 8 dagen verder. Mijn ogen zelf zijn nog aardig blauw..her en der onstaat er ook geel. Het blauwe is bij mij niet echt naar beneden gezakt, het bleef juist ook behoorlijk rond mijn ogen. Oogleden ook blauw en onderaan rood. Ik ga vandaag met caledula zalf smeren omdat het genezend werkt. De wond is wel dicht maar ik doe er geen littekenzalf op van biodermal in dit stadium, dat mag ook niet. Make-up mag ook nog niet. Ik ben geen snelle genezer als ik zo rondlees op dit forum.
Ik heb ook aan een oog soms ineens een gevoel van pijn. Het is onderaan mijn linkeroog; soms lijkt het alsof er iets in mijn oogbol steekt. Dat maakt me soms wat angstig omdat ik het niet goed kan thuisbrengen. Deze ochtend heb ik voorzichtig aan de onderrand gevoelt en gemerkt dat het "pijnlijke"zich aan de buitenkant van de onderrand bevind. Ik ga nog wat googlen en zal de vraag hier misschien ook nog los plaatsen,

gr Maria

Plaats reactie