duizeligheid

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
anny

duizeligheid

Bericht door anny » 17 jul 2010 12:22

heb 5 weken geleden een ooglidcorrectie gehad oogleden zijn nog niet helemaal soepel en sinds 2 a 3 weken heb ik last van duizeligheid als ik draai met mijn ogen mijn hoof en in draaien in bed
ook heb ik een druk boven mijn ogen heeft iemand van jullie hier al eens iets over gehoord
verder ben ik zeer tevreden mijn oogleden hingen half over mijn pupillen nu kan ik ookl beter zien

graag een antwoord van jullie gr anny

Andre

Re: duizeligheid

Bericht door Andre » 29 mar 2015 22:22

Ik heb per 19 maart 2015 een bovenooglid correctie laten doen.
De dag nadat de hechtingen eruit gehaald zijn begon bij mij de duizeligheid toen ik op wilde staan. Ik lag nog in bed, werd wakker en het begon mij spontaan zeer heftig te draaien. Ik dacht even dat de wereld verging en ben die dag ook zeer misselijk geweest. Dit is nu al 4 dagen zo. Het word wel met de dag minder maar hoelang dit nog duurt weet ik niet. Hoelang heeft het bij jou geduurd en zijn er meer mensen met deze ervaring? Het is ook goed mogelijk dat dit helemaal los staat van de ooglid correctie.

Plaats reactie