Hulp voor onderzoek!

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
OnderzoekRoos

Hulp voor onderzoek!

Bericht door OnderzoekRoos » 02 okt 2016 12:13

Hoi allemaal, Ik ben Roos een master student aan de Radboud universiteit. Na het zien van Sophie in de kreukels werd ik erg nieuwsgierig naar de effecten van cosmetische ingrepen op mensen. Daarom ben ik nu dit onderzoek gestart! Ik ben heel erg opzoek naar mensen die de komende vier maanden een ingreep ondergaan! Jullie zouden mij en de hele discussie rondom cosmetische ingrepen enorm helpen!! Jullie kunnen mij persoonlijk benaderen of de volgende vragenlijst invullen en dan je email achterlaten, denk zal ik jullie benaderen. https://psychru.qualtrics.com/SE/?SID=S ... FfPUPyXROt

Natuurlijk zijn jullie vrij om te bepalen of jullie mee willen doen :) En het onderzoek bestaat uit drie vragenlijsten die online kunnen worden ingevuld (duurt ongeveer 15 minuten)

Alvast enorm bedankt!!!!

Roos

OnderzoekRoos

Re: Hulp voor onderzoek!

Bericht door OnderzoekRoos » 31 okt 2016 12:42

Ik ben nog steeds opzoek naar mensen die willen mee doen aan het onderzoek! Heeft u vragen of opmerkingen, neem dan contact met mij op!

Alvast bedankt,
Roos Dohmen

Plaats reactie