wenkbrauwlift

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
girly

wenkbrauwlift

Bericht door girly » 20 mar 2011 15:36

Ik heb wat nader onderzoek gedaan naar de reden van mijn vermoeide ogen. Blijkt dat pa en ma zakende oogleden hebben ook op jonge leeftijd al. Als ik al mijn foto's terugkrijg heb ik inderdaad wel zeer lage wenkbrauwen. Ook moet dat de rede zijn waarom ze een beetje zwaar aanvoelen. Ik ga maar eens binnenkort contact opnemen met de huisarts of chirurg. Ik ben nog maar 22 en ben mischien te jong voor een directe wenkbrauwlift. Nu hoorde ik over de endoscopische wenkbrauwlift. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe duur waren de kosten?

girly

Re: wenkbrauwlift

Bericht door girly » 20 mar 2011 15:47

Helaas hoor ik hier ook weer geen goede verhalen over, maar dat de directe wenkbrauwlift ook goed is maarja, dat veroorzaakt weer littekens op een jonge huid anders leek het mij wel een goede optie.

Sas2

Bericht door Sas2 » 27 mar 2011 11:20

Hai, ik heb recent een endoscopische voorhoofdslift gehad om van hoofdpijnklachten af te komen. Was een beetje een gok maar door wanhoop en jarenlang medische molen wel gedaan. Ben ook te jong voor directe wenkbrauwlift en littekens.

De verzekeraar (Achmea) heeft daar jammer genoeg geen boodschap aan en laat ook mensen in 20 en 30 een directe wenkbrauwlift ondergaan met als gevolg behoorlijke littekens voor zover ik kon achterhalen, niet wenselijk op jonge leeftijd met nog glad voorhoofd dus heb ik zelf voor endoscopische lift gekozen en extra kosten voor rekening genomen. De operatie is mij erg meegevallen hoewel wel behoorlijk ingrijpend maar mijn hoofdpijnklachten zijn al wel behoorlijk minder. Werkt waarschijnlijk zeker bij vermoeide ogen best in combinatie met ooglidcorrectie. Misschien is dat alleen al een flinke verlichting maar dat zou je kunnen overleggen met je huisarts die je dan kan doorverwijzen naar plastisch chirurg om verder te overleggen. Zeker gezien je leeftijd zou ik eerst oogleden proberen rest kan altijd later nog...

Succes!

Groeten Sas

girly

Bericht door girly » 03 apr 2011 15:45

Heel erg bedankt voor je reactie.
Lijkt me dus het beste om inderdaad even bij de huisarts langs te gaan.
Mischien is een ooglidcorrectie inderdaad wel goed voor nu want ik moet toch echt van die vermoeide uitstraling af. :D

Plaats reactie