Na 2 jaar ineens vocht vasthouden in oog !!

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
mickey

Na 2 jaar ineens vocht vasthouden in oog !!

Bericht door mickey » 21 mar 2011 13:02

Ik heb 2 jaar geleden een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren en dit verliep voorspoedig, zou het zo weer doen. Maar een half jaar terug stond ik s`morgens op met een dik gevulde linkerbovenooglid. Dit heeft weken aangehouden en trok na een tijdje weer weg. Ik heb toen verscheidene onderzoeken gehad bij de huisarts en ik bleek een te hoge bloeddruk te hebben(hier liet ik mij al een tijdje op testen 160/90), maar inmiddels ben ik alweer een paar maand aan de enalapril en mijn oog is nog steeds dik.
Inmiddels ook bij de plastisch chirurg geweest die de ingreep heeft uitgevoerd en die gooit het op verouderings proces, en zegt het maximale er tussenuit gehaald te hebben, dus kan er niets mee.
Vanmorgen maar weer naar de huisarts geweest, en die wist het ook niet meer, bloeddruk, cholesterol en alle uitslagen zijn keurig, niets aan de hand. Nu wil hij mij doorsturen naar een plastisch chirurg in het ziekenhuis, om te kijken wat die zegt.........maar zo langzamerhand loop ik met 2 ongelijke ogen :shock: :roll: en wordt er doodmoe van.

Komt iemand dit bekend voor of ben ik de enige met zo`n verhaal????

Plaats reactie