werken na ooglidcorrectie

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
tchitchi

werken na ooglidcorrectie

Bericht door tchitchi » 09 mei 2011 13:33

Hallo,

A.s. zaterdag laat ik mijn bovenoogleden corrigeren in De Beaufort kliniek te Meerssen.
Van wat ik tijdens het intakegesprek hoorde hoeven er geen noemenswaardige problemen te zijn en ik zag bij mijn zus die de correctie in het ziekenhuis in Helmond heeft laten doen, dat het ook bij haar geen problemen gaf (geen noemswaardige blauwe plekken e.d.).
Ik verwacht dus ook om maandag of hoogstens dinsdag weer aan het werk te kunnen. Nu lees ik echter hier op het forum over iemand (ook correctie in Meerssen) die "al" na 1½ week aan het werk kon gaan. Ik ben sectretaresse en zit dus gewoon op kantoor, moet ik echt verwachten dat ik bv een week of zo afwezig zal zijn? Ik moet het namelijk wel tijdig aangeven als ik een week vakantie neem!

Alvast bedankt voor eventueel snel antwoord, zoals ik het nu lees is dit nogal een dringende kwestie....

Groetjes,
Hanneke

nientje

Re: werken na ooglidcorrectie

Bericht door nientje » 09 mei 2011 15:54

Als je zaterdag geholpen word vind ik maandag wel heel snel
Je zult toch de eerste dagen wel af en toe moeten koelen en lukt dat op je werk ook?
Verder zou je best aan het werk kunnen als je maar niet hoeft te bukken of zwaar tillen.
Als je b.v in de zorg werkt zou ik er echt wel een weekje tussen uit gaan.
gr Jacqueline

marjan

Bericht door marjan » 09 mei 2011 16:27

ik ben afgelopen woensdag geholpen en ik zou er niet aan moeten denken om zo snel aan het werk te gaan,ik ben werkzaam in de zorg,daarbij ben ik behoorlijk blauw rond mijn ogen en dat is niet 1 2 3 verdwenen,misschien een weekje vrij nemen??

succes!

anjavromans

Bericht door anjavromans » 17 jun 2012 20:42

Vraagje, ben je die maandag gaan werken? is dat gelukt?
Want ik wordt waarschijnlijk ook op zaterdag geholpen en wil ook weer op maandag gaan werken.
Ik kan heel moeilijk vrij krijgen.
Ik werk ook op kantoor en hoef geen klanten te ontvangen dus die blauwen plekken is niet zo erg.
Ik smorgens en in de pauze naar huis kunnen fietsen om de gaan koelen en na het werk en dan savonds.
Laat je even iets weten?
Hoop dat je inmiddels geholpen bent en dat het mooi is geworden.
Groetjes en alvast bedankt.
Anja

Mjanne

Bericht door Mjanne » 27 jun 2012 14:56

hoe wilden jullie dat dan doen met de hechtingen, je kan moeilijk naar je werk met 2 van dikke gitzwarte draden die door je ogen lopen, plus de strikjes en plukjes van de kleine hechtinkjes die je ziet. Daarnaast worden er meestal ook nog pleisters overheen geplakt die je moet laten zitten totdat de hechtingen eruit mogen, en door die pleisters kun je een hele rare vorm van je ogen krijgen. Dat ze zeg maar soort van dichtgedrukt zitten. Dat zie je heel goed hoor, dan zou ik op zijn minst een zonnebril op zetten.

Wilma2109

Bericht door Wilma2109 » 14 jul 2012 17:34

Ik ben gisteren geholpen en voel me nu al zo goed dat ik me nu stierlijk verveel.
Bij de intake is me verteld dat ik best wat computerwerk mag doen op t werk, dus ik ga maandag heerlijk lopend naar mn werk en ik zie t wel. Heb er een goed gevoel over.

anjavromans

Bericht door anjavromans » 15 jul 2012 14:37

Ik ben gewoon gaan werken die maandag.. het koelen ging wat moeilijker, liggen in je buro stoel was niet makkelijk.
En ik had wat bloedverlies en met een zonnebril op je werk zitten is niet te doen.. dus het zag er helaas niet echt mooi uit.
Maar ik heb gewoon alle dagen gewerkt. Dus zaterdagmiddag geholpen en maandagmorgen gelijk fulltime gewerkt.
oke, als je vrij kan krijgen.. doen.. maar als je geen vrij krijgt :oops: dan is het wel te doen.

Wilma2109

Bericht door Wilma2109 » 17 jul 2012 08:29

Ik heb alleen de 1e dag gekoeld.
Tja t ziet er nuet uit zo met die bebloede pleisters,
Maar het werk moet ook af. En dan liever nu elka dag normaal werken ipv
volgende week een inhaalslag moeten maken.
Maar gaat heel goed, autorijden ook!
Autorijden mag de eerste week niet he? Als er iets gebeurt ben je nl onverzekerd.

anjavromans

Bericht door anjavromans » 23 jul 2012 19:07

foto's!!!!!
Ik zelf heb geen auto dus ik ben wel gewoon op de fiets naar het werk gegaan.. wat geen pretje was na het werk want die pleisters zaten wel in de weg want na een dag werken waren mijn ogen wel moe.
maar gewoon langszaam fietsen en ik hoef maar 10 minuten te fietsen.
Hee sterkte.

Plaats reactie