Nachtelijk tranen

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Mjanne

Nachtelijk tranen

Bericht door Mjanne » 27 aug 2011 10:29

Dag "lot"genoten (klinkt zo negatief he, terwijl we juist allemaal blij zijn of zouden moeten zijn!)

Even een vraagje aan jullie, voordat ik de dokter hiermee ga lastig vallen:

De hechtingen zijn er bij mij net 2 dagen uit en ik word elke nacht "huilend" wakker, in de zin dat mijn ogen super erg tranen. Afgelopen nacht zelfs 2x. Toen de hechtingen er nog in zaten heb ik dat maar 1x gehad. Ik denk zelf dat het komt doordat de ogen niet volledig sluiten en daardoor droog worden waardoor ik ga tranen. Overigens als ik met mijn ogen dicht een foto maak, lijken ze toch wel helemaal dicht te zijn, maar wellicht dat ze bij het ontspannen in mijn slaap toch iets gaan kieren. Het is ook pijnlijk en ik moet echt koelen dan 's nachts. Beetje zo'n schurend stekend zanderig gevoel.

vandaag heb ik hele waterige doorlopen ogen dus, alsof ik bindvliesontsteking heb, maar ik denk niet dat ik dat heb. Hebben jullie hier ervaring mee? Zal ik de dokter alvast bellen, of krijg ik dan het standaard antwoord "dat gaat met een paar weken over"?

Dank voor de reacties alvast!

Plaats reactie