Ongelijke ogen/overhangend ooglid

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Angela73

Ongelijke ogen/overhangend ooglid

Bericht door Angela73 » 08 okt 2011 14:49

Hallo!

Ik heb dinsdag jl. een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren.
Mijn linkeroog geneest voorspoedig, oog ziet er nu al mooi uit buiten wat verdikking en paars/gele plekken.
Ik maak me een beetje zorgen om mijn rechteroog; het ooglid is ook wat dikker dan links en het hangt een beetje over mijn iris, het lijkt ook wel alsof het stukje huid tussen het litteken en mijn wimperrand rechts langer is dan links. Ik denk dan meteen; hebben ze rechts te weinig weg gehaald waardoor het overhangt, of zou het nog bijtrekken? Ik heb onderhuidse hechtingen gehad en wellicht moet de huid rechts nog wat meer naar elkaar toe groeien waardoor het ooglid vanzelf omhoog gaat? Iemand ervaringen hiermee? Bedankt! Angela

bionica

Re: Ongelijke ogen/overhangend ooglid

Bericht door bionica » 19 okt 2012 00:11

Ik herken dit. Hoe is het afgelopen?
Hoop dat je het wil vertellen........

Groet

Tineke

Bericht door Tineke » 12 jan 2013 21:56

Ook ik herken dit verhaal.
Hierdoor lijkt mijn ene oog groter dan de andere.
De operatie is nog maar 3 weken geleden maar ben bang dat het niet meer bijtrekt.
Hoe id dit bij jullie hersteld

Woessel

Bericht door Woessel » 01 apr 2013 19:22

Hoi,
Ik heb tien dagen geleden mijn ooglidcorrectie gehad en heb eigenlijk hetzelfde. Een oog is goed open en ziet nu al prima uit. Het andere oog komt niet helemaal open en hang wat naar beneden aan de buitenkant. Het lijkt nu of dit een beetje een sloom oog is. Voorheen had ik hele grote ogen die wijd open stonden. Misschien wil ik te snel...maar ik maak me ernstig zorgen of dit wel goed komt. Ik wil dan ook heel graag weten of anderen dit ook hadden en of dit uiteindelijk toch goed is gekomen.
Alvast bedankt.
Woessel

Plaats reactie