Littekencreme hoe lang smeren?

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
anjavromans

Littekencreme hoe lang smeren?

Bericht door anjavromans » 06 jul 2012 17:27

Mijn onderwerp is al gelijk mijn vraag, gister zijn de hechtingen eruit gehaald en ben gelijk gaan smeren met de biodermal littekencreme.
Hoe lang smeren jullie?
Ik heb gewoon een kleine tube gekocht maar ik weet niet hoe lang je moet smeren.
Ik heb ook nerstolie van Mylene en die zou ook erg goed zijn.. dus die kan ik daarna of tijdens ook gebruiken, vooral als ik uit bad kom.. ze zeiden dat dat eigenlijk nog beter was.
Maar hoe lang smeren jullie eigenlijk?
Groetjes en bedankt.

Mjanne

Re: Littekencreme hoe lang smeren?

Bericht door Mjanne » 08 jul 2012 19:39

Ik had ook een kleine tube van biodermal en een tester (miniflesje) littekencreme van de Bergman kliniek. Beiden zijn nog niet op en het is al bijna een jaar geleden..... ik heb het een maand ofzo gebruikt, misschien 2. Het gaat vlgs mij meer om het massage effect dan om de crème zelf, ik zou er geen wonderen van verwachten

anjavromans

Bericht door anjavromans » 08 jul 2012 20:56

Oke, heb inmiddels een grote tube erbij gekocht.. kleine tube is bijna op.. eerste twee dagen wel flink gesmeerd omdat mijn ogen echt trekte.. werk op kantoor in de airco dus misschien scheelt dat?
maar hoezo, geen wonderen verwachten? want het is toch zo dat je dan straks minder de littekens ziet?
Groetjes van Anja

Mjanne

Bericht door Mjanne » 09 jul 2012 10:03

mwoah, ik vraag het me af hoor. Maar goed, ik gebruik zelf ook dure gezichtscreme en serums in de veronderstelling (of ijdele hoop?) dat het helpt. Het kan wel wat schelen, maar ik geloof zelf vooral in het genezend vermogen van het lichaam zelf.
ik heb bv ook arnica geslikt voorafgaand aan de behandeling, maar daar werd ik kotsmisselijk van en hielp ook niet tegen het blauw worden.

Plaats reactie