Bovenooglid&onderooglidcorrectie

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Tomerson

Bovenooglid&onderooglidcorrectie

Bericht door Tomerson » 03 nov 2012 16:32

Ruim 2,5 week geleden heb ik bij - een boven en onderooglidcorrectie ondergaan. Van de verdoving en de operatie heb ik totaal niets gevoeld. De operatie ging erg relaxt. Een erg prettige sfeer werd er gecreeerd in Den Haag.
Mijn bovenoogleden zijn in de ochtend nog wel wat gezwollen. Bij mijn onderoogleden is dat anders. Onder een van mijn oog is het nog best wel dik. Bij dat oog, was het verwijderen van de hechting best wel pijnlijk. Er zit ook een harde bobbel in. Volgens mij is het een cyste. Ik heb gelezen dat je dat kan krijgen na de operatie en dat dit weer vanzelf moet verdwijnen. Dus echt fraai zie ik er nog niet uit.Het is dus ook moeilijk aan te geven of ik echt tevreden ben en vraag mij af hoelang de zwelling mag aanhouden. Ik moet over een maand voor controle bij de pc. Is er iemand die ook ervaring heeft met een cyste en langdurige zwelling in de onderoogleden?

Groet Tomerson

Plaats reactie