Niet tevreden met bovenooglidcorrectie

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
evelyn1969

Niet tevreden met bovenooglidcorrectie

Bericht door evelyn1969 » 16 dec 2012 14:49

Hallo, even een vraag, voordat ik naar de pc {plastisch chirurg} terug wil gaan.
Op 25 okt dit jaar een bovenooglidcorrectie laten doen, vergoed door de zorgverzekeraar,950 euro met kleine bijbetaling ,rekening nog niet ontvangen.
In het begin ging alles prima, geen blauwe plekken, geen pijn, en na een week weer toonbaar.
Maar nu bijna 2 maanden later nu de zwelling na een week al weg was op de oogleden, gaat alles weer hangen, het ziet er niet mooi uit en nog een vermoeid gevoel,en ongelijke ogen,die had ik al een beetje want bijna een lui oog gekregen door het hangen van linkerooglid , mijn wenkbrauwen staan ook vrij laag, had ik niet beter een wenkbrauwlift kunnen nemen, vet is er volgens de pc niet weggehaald wegens diepliggende ogen.Volgens de verpleegkundige is ern a 3 maan den geen verandering meer, hier lees in andere verhalen van een half jaar tot een jaar..
Nu ben ik niet tevreden, zou ik opnieuw in aanmerking komen,? en vergoedt het ziekenhuis dan alles weer? aangezien er niet genoeg is weggehaald? en zoniet waar kan ik dan een klacht indienen? alvast bedankt.

Plaats reactie