Wondje stuk je open

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Jozefje

Wondje stuk je open

Bericht door Jozefje » 12 feb 2013 10:49

Hoi lotgenoten,
Een week geleden heb ik mijn bovenoogleden laten liften in Hoogeveen.
Het viel me allemaal reuze mee. Geen pijn alleen erg gezwollen ogen. Nu had ik hier alles gelezen wat los en vast zat dus dat is vrij normaal.
Gister de hechtingen er uit de PC kwam even gluuren en zei het ziet er goed uit zwelling trekt wel weg. Blij naar huis tot............. vanmorgen...
Wondje rechts ( wat ook veel dikker was( en grotere wond verder door gesneden in het oog randje zeg maar) was ook nodig. Stond open echt gebloed. PC gebeld, gaat vanzelf dicht. Wie heeft dit ook mee gemaakt, ik ben er niet gerust op, moet toevallig vanmiddag bij mijn lieve huisarts zijn wellicht dat die wat weet?
Gister na de hechtingen verwijderen deed rechts ook pijn, het ooglid zeg maar. Nu is de pijn weg nu het gebloed heeft.. maar het kiert behoorlijk..
Aangezien ik veel meegemaakt heb dubbele borstamputatie met ook kierende wonden 3 maand lang .. boel ellende moest ik behoorlijk janken vanmorgen.

WIe o wie herkent dit en kan me gerust stellen??

Gr Jessie

dental

Re: Wondje stuk je open

Bericht door dental » 13 feb 2013 19:23

Hoi Jessie,

Ik kan je niet uit eigen ervaring gerust stellen maar ik weet wel dat een wond snel sluit en dat dit op zich niet hoeft te beteken dat je een breed litteken oid krijgt. Ik hoop dat je nog wat meer reacties krijgt van meer ervaren forum gebruikers. iig veel sterkte van mijn kant.

Groetjes
Aafke

Jozefje

Re: Wondje stuk je open

Bericht door Jozefje » 15 feb 2013 09:40

Dank je wel Aafke het is iets meer dicht nu, mijn rechter oog , is zoiezo altijd probleem. IVM spierziekte myasthenia gravis) dus ik kneep hem. Het oog zit ook elke morgen dicht geplakt,. vanmiddag even langs de huisarts. Hopelijk een ab zalfje of zo.
Links is ook nog wel gezwollen maar ziet er al prachtig uit.
Het is ook nog maar 10 dagen dus geduld.
Gister viel de korst van het rechter oog ik schrok me rot. Maar zag ook dat het al verder dicht was er onder.

Bedankt voor je lieve antwoordt
Gr Jessie

Plaats reactie