Lang doorlopend litteken

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
dental

Lang doorlopend litteken

Bericht door dental » 12 feb 2013 20:20

Bij mij is het nu 5 dagen terug dat ik een oog lift heb gekregen bij de bekende oogarts. Alles is op zich goed gedaan en de vorm van mijn ogen vind ik goed gelukt alleen loopt het litteken lang door. De huid hing erg ver door naast het oog, dus was het wel nodig geweest maar leuk is anders
Herkent iemand dit en hoe lang duurt het voor het een beetje bijtrekt.

Het is nog erg vers maar kan iemand mij even gerust stellen :)
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (36 KiB) 5669 keer bekeken
Laatst gewijzigd door dental op 13 feb 2013 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Jozefje

Re: Lang doorlopend lidteken

Bericht door Jozefje » 13 feb 2013 14:14

bij mij is het ook zo gedaan, bij jou ziet het er al veel beter uit dan bij mij hoor. Mijn wond staat wat open en alles is nog mega dik terwijl ik niets anders gedaan heb dan koelen. Dit litteken is vervaagt heel snel hoor..
Sterkte
Gr jessie

dental

Re: Lang doorlopend litteken

Bericht door dental » 13 feb 2013 19:19

Hey Jessie,

Bedankt voor je reactie. Ik hoopte eigenlijk ook nog op wat reacties van mensen bij wie het langer terug is ik geloof dat wij niet zo lang van elkaar geopereerd zijn. Wat dat betreft is het erg rustig op dit forum..

Groetjes Aafke

Elma53

Bericht door Elma53 » 17 apr 2014 08:44

Bij mij loopt het ook door. Dat komt omdat er ander een stukje huid " over" zou zijn. Dat is niet mooi. Het is bij mij ook nog kort geleden, 5 weken, dus het litteken is nog een beetje rood. Zal mettertijd lichter worden en dan zie je er niet zo veel meer van.

Gr. Elma

Avalon

Bericht door Avalon » 17 mei 2014 17:32

dental schreef:Bij mij is het nu 5 dagen terug dat ik een oog lift heb gekregen bij de bekende oogarts. Nu is alles op zich goed gedaan en de vorm van mijn ogen vind ik goed gelukt alleen loopt het litteken lang door. Hier had ik niet op gerekend want dat had ik nog niet eerder zo gezien. Het is natuurlijk wel nodig geweest maar leuk is anders
Herkent iemand dit en hoe lang duurt het voor het een beetje bijtrekt.

Het is nog erg vers maar kan iemand mij even gerust stellen :)
Goh wat herkenbaar. Bij mij nu ook de 5e dag en de lidtekens lopen ook zo ver door! Ik kan je dus niet geruststellen. Heb zelf geruststelling nodig. Help!

neeltje

Bericht door neeltje » 30 mar 2015 16:54

ik heb dat ook, het is nu 2,5 week geleden en nog zo paars. hoe is het nu bij jullie inmiddels. dit is wel een tegenvaller eigenlijk. en het voelt ook nog erg strak net of de pleisters er nog op zitten

snepss

Bericht door snepss » 28 jun 2015 22:48

Ik heb het inmiddels alweer 1,5 jaar geleden laten doen bij dr Geerling , en er is nu niks meer van te zien. Ik kan niet precies vertellen hoe lang het vervagen duurde, omdat ik er op een gegeven moment zelf niet meer op lette toen het wat roziger was geworden; toen ik er weer eens echt goed naar keek verraste het me dat het zover weg was. Nu focus je je er heel erg op, maar dat wordt vanzelf snel minder.
Je bent op dat soort zaken trouwens sowieso zelf heel veel kritischer, dan anderen zijn. Wat voor jou na een paar weken nog steeds heel opvallend is, valt anderen echt helemaal niet op, behalve als je ze er echt op wijst. (Ik geloofde dit ook niet, maar het is echt zo).

Plaats reactie