Wat te doen bij ontevredenheid ingreep o.ooglid correctie

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
rescator

Wat te doen bij ontevredenheid ingreep o.ooglid correctie

Bericht door rescator » 30 mar 2013 17:39

Hi,
Eind november 2012 heb ik een boven en onderooglid correctie laten doen. (Echt vet weghalen) Ik ben tevreden met het boevnooglid. Maar ik heb nu meer walleen dat ik ooit heb gehad! Ook mijn ogen voelen zwaar, branderig en zijn met name smorgen gevoelig waardorr ze snel gaan tranen. In januari ben ik reeds voor controle bij de arts geweeste en deze gaf aan dat het nog tijd nodig had. Tevens gaf zij aan dat het er al beter uit zag. Hierdoor verloor ik ben ik geheel mijn vertrouwen verloren in haar omdat dat helemaal het geval niet was. Nu heb ik over drie weken weer controel en dan zitten we reeds op ruim 4 maanden na de ingreep en ik heb dus meer wal dan dat ik ooit heb gehad. Wat kan ik het best doen tijdens deze controle? En wat wanneer zij zegt dat het nog zijn tijd nodig heeft?
Als ik dit had geweten had ik dit noooit laten doen! (Ook de ingreep heeft heeel erge pijn gedaan, en ik kan best tegen een stootje maar toen wilde ik bij wijs van spreken van de operatie tafel vluchten.)

Wie kan mij adviseren wat te doen?! :cry:

Tomerson

Re: Wat te doen bij ontevredenheid ingreep o.ooglid correcti

Bericht door Tomerson » 18 apr 2013 11:28

Hoi, Ik weet niet of je inmiddels bent geweest. Maar ik adviseer je om duidelijk aan te geven dat je niet tevreden bent!
Ook ik heb in oktober mijn onder en bovenoogleden laten doen bij een bekende chirurg in de hofstad. Ik heb precies hetzelfde aan één oog heb ik meer wal. Ik hoef niet meer terug te komen.
Als ik het nodig vindt, mag dat wel. Ik kijk het nog een maand aan en dan ga ik terug. Soms is een herstel operatie noodzakelijk, na het ontstaan van meer wal. Laat even iets weten als je geweest bent.
grtjs

rescator

Bericht door rescator » 01 mei 2013 19:20

Hi, we zijn nu reeds 5 maanden verder. Ben een week geleden terug geweest. Arts gaf direct toe dat ik nu meer wallen heb dan voor de ingreep. Ze weet nu niet wat te doen. Over een maand heeft een collega van haar consult en kan ik daar naartoe. Ik heb er geen hoop in dat het verholpen kan worden. Ik heb heel erg spijt dat ik deze ingreep heb laten doen. Wie oh wie heeft dezelfde ervaring, kan mij tips geven wat te doen?

Tomerson

Bericht door Tomerson » 01 mei 2013 20:29

Vervelend,ik zit ook nog met hetzelfde. Vreemd dat de arts niet weet wat hij moet doen. Als ik dat antwoord krijg, eis ik mijn geld terug!
Ik ben ook nog niet tevreden, maar kijk het nog even aan. Of een herstel operatie of mijn geld terug. Ik ben notabene naar één van de beste klinieken geweest in de hofstad. Dat dacht ik dus. Gewoon eisen, op slechte reclame zitten ze niet te wachten.
Succes!

Plaats reactie