Een extra plooi na bovenooglidcorrectie (foto)

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Wiebelkonijn

Een extra plooi na bovenooglidcorrectie (foto)

Bericht door Wiebelkonijn » 14 sep 2013 23:01

Ik heb 2 augustus een bovenooglidcorrectie laten doen. Bij de intake zei de chirurg dat het mooi zou zijn als ik ook een spiertje zou laten verkorten voor 300 euro extra omdat 1 ooglid wat lager zou hangen dan de ander. Ik stemde toe.

De dag dat ik het liet doen ging voorspoedig, maar hij was het vergeten om ook het spiertje te doen! Dus na het dichtmaken van m'n ooglid, moest m'n ooglid opnieuw open gemaakt worden. Dat ik hem erop attendeerde dat hij het was vergeten zei hij; oh bij het aftekenen viel het me niet eens op hoor dat de ene kleiner was' huh??

Maar goed, bij het aftekenen is dus niet rekening gehouden met het verkorte spiertje. Nu, enkele weken later, ontwikkelt zich er een plooi door een teveel aan huid onder het litteken. Het litteken houd het verloop van de huid tegen, waardoor het teveel aan huid naar beneden wordt gedrukt. Het is op de plek van t spiertje. Toeval? Of komt het door het niet juist aftekenen?? En zal dit nog weggaan denken jullie? Herkent iemand dit? Word er erg verdrietig van, vanuit cosmetisch oogpunt gedaan en nu is het alleen maar lelijker als eerst :'(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

snepss

Re: Een extra plooi na bovenooglidcorrectie (foto)

Bericht door snepss » 13 feb 2014 01:56

Dat is inderdaad wel het laatste wat je wilt. Wat vervelend! :(
Ook een raar verhaal van de arts, dat hij je eerst overtuigd om zoveel extra geld neer te leggen en het later gewoon vergeet en eigenlijk zelfs zegt dat het niet eens nodig zou zijn... Het lijkt zo een beetje een dubieus verhaal vanuit zijn kant.

Ik weet er natuurlijk helemaal niks van, maar als het inderdaad komt door het stugge litteken zou ik denken dat dit misschien nog wel een klein beetje bij kan trekken. Littekens worden in de loop van de tijd toch een heel stuk soepeler, maar daar kunnen waarschijnlijk wel maanden overheen gaan. Aan de andere kant, het teveel aan huid blijft natuurlijk gewoon en moet ergens heen... Ik weet het niet
Moet de arts de boel eigenlijk niet op zijn kosten herstellen? Dat zou ik van zijn kant het netst vinden. Als het maanden later nog zo is is er duidelijk iets mis gegaan. Hoe is het afgelopen?

Succes joh!

Plaats reactie