Jeuk

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
dredge

Jeuk

Bericht door dredge » 05 feb 2014 07:42

Ik heb 2 weken geleden een bovenooglidcorrectie gehad, en verga sindsdien van de jeuk. Ik heb soms de neiging om mijn ogen eruit te krabben... Iemand hiermee ervaring?

snepss

Re: Jeuk

Bericht door snepss » 09 feb 2014 02:55

Jep. Niet zo erg als jij misschien, maar zeker de eerste week, toen de hechtingen er nog in zaten en de eerste dagen toen ze er uit waren gehaald, had ik vrij veel jeuk op mijn bovenooglid. Bij mij trok het na 1 a 1,5 week na de operatie wel weer weg.
Ik heb ergens gelezen dat jeuk een teken is dat de boel aan het genezen is, dus... Misschien dat meer jeuk alleen maar meer genezing betekend? :wink:
Zolang alles er verder goed uitziet, zou ik het voorlopig zoveel mogelijk proberen te negeren, dan trekt het vast vanzelf weer weg. Iig die ogen er maar niet uit krabben :P
Heb je er nog steeds zo'n last van?

dribbelicious

Re: Jeuk

Bericht door dribbelicious » 10 feb 2014 11:54

Hier ook heel veel jeuk. Ook een beetje velletjes enzo. Als ik met Biodermal littekenzalf smeer dan verkoelt dat wel heel erg dus mss dat je dat kan proberen?

Plaats reactie