vocht vasthouden onder ogen na bovenooglidcorrectie

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Alinda

vocht vasthouden onder ogen na bovenooglidcorrectie

Bericht door Alinda » 05 dec 2014 22:20

Hallo, ik heb vijf weken geleden een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren en dat is goed gelukt. Ik had ook last van enigszins wallen onder de ogen maar ik had gelezen dat dat ook minder kon worden na een bovenooglidcorrectie. Nu heb ik het gevoel dat dat eerder een beetje meer is geworden. Is het normaal dat je sowieso nog vocht vasthoudt onder de ogen (richting de jukbeenderen)? Heeft iemand hier ervaring mee?

Margrietha

Re: vocht vasthouden onder ogen na bovenooglidcorrectie

Bericht door Margrietha » 26 mei 2016 10:10

Hallo Alinda,
Hopelijk zit je nog steeds op dit forum.
Ik heb vijf weken geleden een ooglidcorrectie gehad, en heb precies het zelfde probleem.
Is het bij jou goed gekomen?
En hoe is het nu met jou?
Zou het erg waarderen als je me wilt beantwoorden.
Groet.

Salitka

Bericht door Salitka » 29 aug 2016 12:49

Hoi margrieta, ik ben 3 weken geleden geopereerd en ben net thuis van mijn doordat mijn oogleden zo enorm waren opgezwollen kon ik echt niet meer achter de pc en wil ik alleen maar koelen.
Ik heb een boven en onderoog correctie gehad, maar links is de wal weg maar rechts wordt het weer steeds erger.
Hoe is het verloop bij jou gegaan? Ben erg nieuwschierig naar verhalen van lotgenoten die inmiddels al een stukje verder zijn dan ik
Hoop van jullie te horen

moppie

Bericht door moppie » 07 feb 2017 09:09

nu 4 weken geleden dat ik een ooglidcorrectie heb gehad blijft blauw en wallen onder mijn ogen en meer rimpels is dit normaal vr mop :?

Plaats reactie