artskeuze is moeilijk!

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Manon

artskeuze is moeilijk!

Bericht door Manon » 13 dec 2014 19:46

Hallo allemaal,
Ik wil al heel lang heel graag een onderooglid correctie laten doen, en ben me nu al een poosje aan het inlezen hoe het gedaan wordt, en wat de verwachte resultaten zijn. Ook hoop ik online te vinden welke arts het beste aangeschreven wordt.
Hoe wisten jullie door wie je de operatie uit liet voeren? Ik hoopte op het forum daar meer over te vinden, maar de namen en klinieken zijn verwijderd.
Degene waarvan ik in eerste instantie dacht dat ik het daar wilde laten doen, reageert gewoon niet op email. Geeft geen goed gevoel.
Alvast bedankt!
Groet, Manon

Tomerson

Re: artskeuze is moeilijk!

Bericht door Tomerson » 22 dec 2014 21:23

Hoi Manon,

Laat je goed informeren, vraag aan de arts hoe het er uit komt te zien! Ik heb onder en boven tegelijk laten doen bij een zeer bekende kliniek in de hofstad.(mountainmen :wink: )
Realiseer je wel dat alle klinieken zeer commercieel zijn en ze willen je heel graag opereren. Onderoogleden zijn bijna niet mooi te krijgen.Bij mij is huid en vet verwijderd in de onderoogleden. Een pc kan gewoon niet bepalen hoe het er achteraf uit komt te zien. Hij moet nl in beide oogleden evenveel vet weghalen. Je moet de operatie afwachten en vervolgens krijg je een eventuele hersteloperatie. Bij mij is dat ook zo gegaan en nog steeds zie je duidelijk verschillende bobbels van vet. Niet mooi dus!`Er wordt in een rap tempo geopereerd. Had het gevoel bij de 2e operatie dat ik nog nog niet helemaal verdoofd was.Ga op zoek naar een arts met de beste referenties en kies zeker niet de goedkoopste!! In deze kliniek ben ik zeer slecht geinformeerd mbt het eindresultaat. Vraag dus hoe het eruit komt te zien na de operatie. Zeker als ze adviseren vet te laten verwijderen.

Succes Tomerson

Mia

Bericht door Mia » 09 okt 2017 16:46

Google 'kliniek' en 'ervaringen' en je vindt een schat aan info.

Mia

Mia

Bericht door Mia » 11 okt 2017 19:21

Mijn kennisje heeft 9 maanden eerder dan ik haar bovenoogleden laten doen bij een bekende kliniek en een ervaren goed bekend staande arts. Ze heeft 545 euro meer betaald dan ik, maar veel meer 'narigheid' dan ik. Ogen die niet dicht konden. Het duurde 6 maanden tot het laatste stukje wond dicht was. Zelf koos ik niet voor de bekendheid, omdat ik denk dat de gratis behandelingen die op tv weggegeven worden, toch ergens door betaald zullen worden.
Ik denk dat er heel veel goede artsen zijn. Maar dat je nergens de garantie op nul complicaties hebt. Hoe je lichaam reageert speelt ook een rol. Of hoe goed je de leefregels in acht neemt.

Plaats reactie