Wat na de verdoving

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Flexigirl

Wat na de verdoving

Bericht door Flexigirl » 30 jan 2015 00:09

Lieve lotgenotes ... Ik moet nog een dikke twee maanden wachten maar ben echt heeeeeeeeel bang voor de ingreep :roll: nu lees ik veel verslagen met ervaringen en dan staat er meestal hoe de verdoving is verlopen en dan zijn we meteen 45 min verder en is het klaar ... Maar wat ervaren jullie TIJDENS de ingreep ... Wat voelen jullie ... Wat zien jullie ... Wat ruiken Julie ... Wat is eng ... Voel of zie je bloed ... Zie je de scalpel ... Voel je de insnijding ... Ruik je het vlees branden ... Ik wil echt weten waar ik aan toe ben ... Graag wat ervaringen. Grtn Flexigirl

neeltje

Re: Wat na de verdoving

Bericht door neeltje » 11 feb 2015 22:31

dag lotgenoot, zie dat je geen reacties nog hebt, jammer. ik moet 12 maart onder het mes, als ik het weet plaatst ik het. maar geloof me ik vind het doodeng hahaha. s6 met wachten

Mies

Bericht door Mies » 10 mar 2015 17:08

Dag Neeltje en Flexigirl,
Ik heb net een stukje geschreven op het forum over mijn bevindingen, zie bij de dagboekverslagen. Ik wens jullie veel succes en bovenal ontspanning tijdens de ingreep!
gr

neeltje

Bericht door neeltje » 14 mar 2015 13:45

twee dagen geleden ben ik geholpen. zoals beloofd mijn ervaring tijdens de operatie. bij binnenkomst werd ik heel geruststellend ontvangen. moest mijn naam en geboortedatum opnoemen en waaraan ik geholpen moest worden. de arts stelde me op gemak door een persoonlijk praatje. zittend tekende hij mijn ogen af en liggend ook nog een stukje. toen werd de verdoving gezet waar ik erg tegen aan zag en dat is me echt zo meegevallen, bijna niks gemerkt alleen het eerste kleine prikje voel je een beetje. Je ogen gaan dan wel heel dik aan voelen, dat zal komen door de vloeistof die er in gaat. daarna snijden ze het eerste stukje los waar ik ook niks van merkte maar wat me wel verteld werd. dan gaan ze met een apparaatje met stroom de rest losmaken( branden) dit voelde vreemd je voelt het op je ogen drukken en wat ik ook niet fijn vond was de geur . het stinkt behoorlijk naar verbrand vlees( dat is het natuurlijk ook) ik werd daar wel een beetje misselijk van. na een minuut of tien naar het andere ook met dezelfde procedure, bij dat ook voelde het wel onprettig en ben ik bij verdoofd, daarna voelde het net als het andere oog. toen het ve eraf was ben ik gehecht door de operatie assistente, wat je echt niet voelt. ondertussen rilde mn hele lijf van de spanning. rustig omhoog gegaan en bijgekomen. en naar huis. al met al is het me niet mee en niet tegen gevallen. derde dag zit ik nu, mijn oogleden zijn we behoorlijk dik en onder mijn ene ook blauw en zwelling. maar van pijn kan ik niet spreken. succes meid

Plaats reactie