Onderooglid maakt me erg ongerust.

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
kiki

Onderooglid maakt me erg ongerust.

Bericht door kiki » 02 apr 2015 23:02

Hallo iedereen, ik heb 17 dagen geleden een onderooglid correctie laten uitvoeren, in het begin zag alles er redelijk goed uit ondanks de zwelling en lichte blauw kleur,
toen de zwellingen begonnen te minderen bemerkte ik dat dat mijn linker ooglid wat verder afstaat van mijn oog dan het rechter, (zo een licht bloedhond effect)
het ooglid is ook nog meer gezwollen dan het ander, nou ben ik reeds terug geweest om de draadjes eruit laten te halen en behandelende zegt me meer geduld te hebben,
minstens 3 maanden want het kan nog altijd bijtrekken volgens haar, zo niet zou er een kleine correctie volgen na 3 maanden. 27 mei is volgende controle.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben wij vertrekken juni op verlof en ik vrees dat ik met dit probleem op verlof moet vertrekken, ik kweek er nog een depressie van als ik mijn eigen bekijk.

kiki

Re: Onderooglid maakt me erg ongerust.

Bericht door kiki » 06 apr 2015 18:26

Wat een animo en hulp hierzo.

Kim75

Bericht door Kim75 » 20 mei 2015 15:12

Hoi Kiki,
hoe gaat het nu met je onderoogleden?
groet Kim

kiki

Bericht door kiki » 26 mei 2015 11:12

Hoi Kim, opzich wel goed, heb geen pijn ofzo enkel dat linkeronderooglid dat nog wat hangt, het trekt blijkbaar niet bij.
Morgen de 27 ste heb ik een afspraak lopen dan zullen ze bepalen wat er verder gecorrigeerd kan worden, denk in juli een 2 de correctie aan het linkerooglid.
Heb zo van die dagen dat het meer doorhangt dan andere, waar dit aan ligt is me een vraag, morgen weet ik meer, zal het hier wel posten.
Hoe gaat het met jou nou?
gtjs
kiki

Plaats reactie