Vervoer terugweg

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Sweetheart

Vervoer terugweg

Bericht door Sweetheart » 20 jul 2015 21:09

Hoi allemaal!

Na jaren twijfelen heb ik vandaag de knoop doorgehakt en mijn ooglidcorrectie vindt 25 augustus plaats, dus over iets meer dan een maand!
Dit is niet iets wat ik open en bloot tegen mensen om mij heen wil vertellen dus ik zit een beetje met het vervoer..
Is het echt onmogelijk om zelf terug te rijden? Ik hoef maar 15 minuten te rijden.

Bij voorbaat dank!

Natascha

Re: Vervoer terugweg

Bericht door Natascha » 09 aug 2015 23:09

Hi, ik zou niet zelf terugrijden. Ik zag zelf een beetje wazig na de operatie! Daarnaast zijn je oogleden gelijk na de operatie ook al licht gezwollen (nog niet zo erg als de dag na de operatie), waardoor je ook niet goed ziet. Volgens mij ben je dan ook niet verzekerd, mocht er iets gebeuren. Maar bovendien het is idd een eenvoudige ingreep onder plaatselijke verdoving, maar daarna ben je niet echt heel fit en moet je echt rustig aan doen. Dus auto-rijden waarbij je alert moet zijn, is dan niet echt aan te raden. Zou dus toch aan iemand vragen om je op te halen of een taxi regelen? Iig heel veel succes de 25e!

Sweetheart

Re: Vervoer terugweg

Bericht door Sweetheart » 14 aug 2015 17:09

Bedankt voor je reactie Natascha!

Plaats reactie