bronovo onder ooglidcorrectie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
Om spammers en spam te weren is registreren alleen mogelijk met een .nl of .be e-mailadres. U kunt dus niet registreren met een .com adres zoals bijv. een hotmail of gmail e-mail adres.
Het plaatsen van namen van artsen (behalve de naam van onze forumarts), klinieken en woonplaatsen is niet toegestaan.
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).

bronovo onder ooglidcorrectie

Berichtdoor p de b » wo apr 02, 2008 9:09 pm

Ik wil de lezers van dit forum waarschuwen voor ooglidcorrecties in het bronovo ziekenhuis uitgevoerd door dr sluimers. Wat mij is gebeurd ik heb een onder ooglidcorrectie daar laten uitvoeren. Zonder dat ik op de hoogte was en de operatie kamer ben ingebracht bleken er een groepje leerlingen te staan aan wie de dokter al operend begon uit te leggen wat hij aan het doen was. De operatie is daardoor mislukt en ik heb veel pijn geleden. Ben voor secondopinions bij diverse goede chirurgen geweest alle beaamde dat het beter kon. Dokter Sluimers hierop diverse malen geschreven die reageerde eerst dat ik naar een collega in - moest gaan voor zijn oordeel. Die zij het ook alsnog te kunnen herstellen heb dit gecomuniceerd met Sluimers maar hoorde niets meer. Bronovo aangesproken klachtencommissie, ze laten het over aan het oordeel van hun verzekering! Alsof ze zelf niet kunnen beoordelen! Maar goed ook daar hoor ik na het doorsturen van zelfs duidelijke foto's van voor en van na de operatie tot nu toe niets meer. Ik ga nu contact opnemen met het medisch tuchtcollege en ben aan het werk aan een site over deze gebeurtenis inclusief foto's dan kunnen jullie zelf kiezen waar je het laat doen.
p de b

Re: bronovo onder ooglidcorrectie

Berichtdoor p de b » di jun 08, 2010 8:21 pm

Nog steeds loopt mijn zaak tegen dokter Sluimers en ben bezig met mijn website jullie te informeren wat mij gebeurde ook een fotoreeks komt op mijn site op de home zien jullie in ieder geval mijn ogen na de correctie vaak is mij gevraagd het te beschrijven een plaatje zegt meer dan 10000 woorden, jullie kunnen bij blijven op .mijn-ervaring-onderooglidcorrectie-bronovo.nl Waar deze site in een notendop over gaat. in 2006 krijg ik een onder ooglidcorrectie in het Bronovo ziekenhuis. Deze zal uitgevoerd worden door dokter Sluimers. Ik had geen idee dat het Bronovo een opleidingziekenhuis is ondanks ik hier al een aantal keer was geweest. Hiervan ben ik echter nooit op de hoogte gesteld. De operatie betaal ik zelf en verwacht een behandeling met de volledige aandacht van de arts. Echter er gebeurd het volgende op de dag van behandeling word ik de operatie ruimte ingebracht en er staat een team klaar en schud wat handjes op van de zenuwen natuurlijk, je laat per slot van rekening niet dagelijks in je ogen snijden. In het gesprek vooraf vertelde dokter Sluimers een goed resultaat te kunnen behalen en liet me dit zien in een spiegeltje hij trok met de vingers de wallen strak om zo het te verwachtte resultaat aan mij te laten zien. Een aantal jaren daarvoor heeft dokter Sluimers ook mijn boven oogleden gedaan de operatie verliep in rust en met een net resultaat. Nu eenmaal op de operatietafel bleek een heel ander scenario was de vorige operatie geheel op mij geconcentreerd nu bleek dat één van de aanwezige iemand in opleiding was. Dokter Sluimers gaf een volledige mondelinge uitleg tijdens de operatie en er was weinig dialoog met mij. De verdoving begon uit te werken tijdens de operatie maar als een arts met zijn aandacht ergens anders is een schrikreactie het laatste wat je teweeg wil brengen. Hij werkt tenslotte met messen en naalden en dergelijke bij je ogen. Ik heb me letterlijk verbeten tegen de pijn. De binnenkant van mijn wangen heb ik stuk gebeten tijdens de operatie. Vervolgens was er ook nog eens geen enkel resultaat ( dit kunt u zien op de foto, later meer foto’s hier) Hierop ben ik terug gegaan naar de arts, die er niets van wilde weten ik moest mijn ogen maar regelmatig masseren dan trekt het wel bij was zijn antwoord. Vervolgens ga ik met het resultaat naar andere chirurgen allen vonden het resultaat belabberd er zit een hele vetophoping in dat had hij weg moeten halen kreeg ik te horen. Natuurlijk ging ik weer terug en werd met een kluitje in het riet gestuurd. Daarna ben ik begonnen met aangetekend schrijven na vele brieven kreeg ik een voorstel. Ik moest naar - een collega bezoeken wiens mening dokter Sluimers hoog achtte en als die van mening zou zijn dat er verbetering zou kunnen komen met een tweede operatie zou hij het overwegen. Afgereisd naar - en ook dokter fechner verteld dat er zeker nog een goed resultaat te behalen viel. Opnieuw heb ik dokter Sluimers geschreven maar kreeg taal nog teken en heb dus een klacht gedeponeerd bij het Bronovo en een verzoek mijn schade te compenseren. Het ziekenhuis laat zoiets over aan een verzekeraar, ook deze constateert dat de operatie niet geslaagd was maar keerde niets uit. Daarna heb ik het gemeld bij het regionaal tuchtcollege en het centraal tuchtcollege de uitspraak volgt nog. Tijdens de zitting mompelde Sluimers dat hij mijn schade wel had willen vergoeden maar hij vindt me te snel met het indienen van een klacht Ahum in 2006 ben ik begonnen met langskomen en schrijven we zitten in 2010 en ik loop nog steeds rond met een zeer slecht uitgevoerde onder ooglidcorrectie die onnodig veel pijn heeft gedaan zit al 4 jaar te schrijven en te reizen mijn gelijk te halen. Het Bronovo stelde voor naar de klachtencommissie voor de gezondheidszorg te gaan om rompslomp te besparen. Ook daar ligt het al een jaartje stil… het Bronovo betaalde daar al jaren de contributie niet kreeg ik te horen bij telefonische navraag.
De totale correspondentie in dit geschil kunt u hier binnenkort na lezen. De advocaat en verzekeraar van dokter Sluimers beroepen zich dat het Bronovo een opleidingziekenhuis is en dat dit soort situaties daar voor kunnen komen. Het zal wel op hun website moet je naar die informatie zoeken bij intake verteld ook niemand je dat. Een ooglidcorrectie kun je tegenwoordig in heel Nederland bijna in elke stad in alle rust ondergaan je betaald er tenslotte voor en zou zelf moeten kunnen kiezen dit in rust te laten doen zonder een kwebbelende arts die niet in de gaten heeft dat je ligt te creperen van de pijn en ook nog eens geen enkel resultaat boekt dat van een kundig arts verwacht mag worden. Natuurlijk zullen mensen dit lezen die een goed resultaat hebben gehad in het Bronovo bij deze arts. Voor jullie ik weet het mijn bovenoogleden heb ik eerder laten corrigeren door dokter Sluimer dus juist ik weet wat het betekent met aandacht en in rust geopereerd te worden door hem of ongevraagd in het bij zijn van iemand in opleiding. Zelfs de telefoon wordt nog door Sluimers beantwoord tijdens de operatie Tja in mijn operatie tijd uitleg geven aan derde nog eens stand-by zijn voor de telefoon hierdoor een superslecht resultaat boeken en dan ook nog eens niet thuis geven om de schade te herstellen is wat je kan gebeuren in het Bronovo. Momenteel werk ik aan deze site het is nu slechts een opzetje ik heb natuurlijk al veel kosten gehad door deze gang van zaken dus stukje bij beetje komt de hele procedure hier aan bod. Wil je zelf in rust geopereerd worden en het zekere voor het onzekere willen nemen beveel ik aan Dokter Postma in - als ik mijn schade vergoed krijg zal ik het belabberde resultaat daar laten herstellen

Wordt vervolgd
p de b

Keer terug naar Ooglidcorrectie dagboeken