operatie Veldhovenkliniek te Veldhoven

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Ulla

operatie Veldhovenkliniek te Veldhoven

Bericht door Ulla » 21 aug 2008 11:44

Dinsdag 19 augustus geopereerd door Dr. Michail in de Veldhoven Kliniek te Veldhoven. Inmiddels ben ik bont en blauw. Ik zal de komende weken vertellen hoe het mij vergaat.
Wie heeft er nog tips?
Ulla.

Bibi

Bericht door Bibi » 23 aug 2008 10:22

Arnica en vitamine c blijven slikken en nadat je hechtingen eruit gaan zachtjes smeren en masseren met littekencreme.

Succes!

Ulla

Bericht door Ulla » 05 sep 2008 16:46

[quote="Bibi"]Arnica en vitamine c blijven slikken en nadat je hechtingen eruit gaan zachtjes smeren en masseren met littekencreme.

Succes![/quote]

Bedankt voor de tip Bibi

Ulla

verslag

Bericht door Ulla » 05 sep 2008 16:56

Bedankt voor de tip, Bibi. Het is nu 4 september, bijna 3 weken geleden geholpen. De mensen van de kliniek zijn aardig. De eerste dagen zagen mijn ogen zwart/ blauw en later ook groen/geel. Ik heb 2 nachten slecht geslapen, de tweede nacht bloedde ik weer. Arnica 10 dagen geslikt voor en na mijn operatie. Inmiddels zijn de hechtingen eruit. Ben nog wel blauw soort kringen) onder mijn ogen. Lijkt wel of het laatste restje blauw niet echt afneemt. De littekens zijn nog goed zichtbaar, niet allemaal even mooi en dat maakt me onzeker. Langs de littekenranden voelt het nog hard en bobbelig. Maar het is gebeurd, pff ik weet niet of ik het iemand zou aanraden. Nog afwachten geblazen.
Misschien wordt het wel mooi.

Plaats reactie