Na de ingreep 25 september 2008

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
jacq50

Na de ingreep 25 september 2008

Bericht door jacq50 » 25 sep 2008 21:57

Hallo dames
Vanmorgen ben ik geholpen in het OMC Haarlem
Viel heel erg mee allemaal, en na 20 minuten zat ik al in de relaxstoel, met een heerlijk kopje koffie.

Het is nu erg dik en blauw aan t worden, maar ik heb totaal geen pijn gehad.
Dat t blauw zou worden dat wist ik omdat ze niet alle bloedvaatjes dicht kreeg, ach trekt ook wel weer weg.

Weet niet hoe ik een foto erbij moet doen, denk dat ik ze eerst op t web moet opslaan, maar dat komt wel, ik ga heerlijk met een koel masker mn bed in.

Succes allemaal die nog moeten, en geloof me, t valt mij 300% mee :lol:
Gr Jacq

[/img]

rebel

Bericht door rebel » 26 sep 2008 10:34

duurt het naar 20 minuten?
Tegen mij zei ze zo'n drie kwartier, volgens mij want ik kreeg niet erg veel mee van de zenuwen :oops:
En dat was natuurlijk alleen de intake, wat zit een mens toch vreemd in elkaar.

jacq50

Bericht door jacq50 » 26 sep 2008 22:43

Ja joh, ik ging om 9.50uur naar binnen en zag dat t 10.13 was dat ik naar de relax kamer ging, en om 11 uur stond ik alweer buiten:-)

Bliz

Bericht door Bliz » 27 sep 2008 10:58

Jij hebt het achter de rug, fijn dat het zo goed is verlopen :)

Het duurt idd niet lang, ik zat ook binnen het half uur in de relax kamer.

Bij mij is het nu bijna 2 weken geleden, het ziet er goed uit, nog wel wat korstjes en hier en daar iets blauw maar het resutaat is al super!

Ik ben wel benieuwd wanneer er weer wat makeup gebruikt mag worden, is eigenlijk weinig over gezegt, bij jullie wel?

rebel

Bericht door rebel » 28 sep 2008 09:46

Hoi Bliz,
Niet dat ik er verstand van heb, maar ik zou wachten tot alle korstjes weg zijn.
Dan weet je tenminste zeker dat alles dicht zit, en je eventueel geen infecties kan krijgen.
Ik heb gisteren al wel bij make up zitten kijken, wat een leuke kleurtjes.
Als het achter de rug is weet ik wel wat ik ga doen.
Gewoon weer leuk opmaken, want nu is het gewoon geen gezicht.
Groetjes Rebel

jacq50

Bericht door jacq50 » 28 sep 2008 20:12

Hoi Bliz

Ik heb alleen nog dikke gezwollen kijkers, hahahahaha, maar ben niet echt erg blauw geweest.( staan 2 foto's op de site rechtsboven klikken)
Zal voor mij erg wennen zijn geen make up op tijdens mn werk, normaal zet ik geen stap buiten als ik me niet opgemaakt heb, maar nu kan t me ff niks schelen :-)

Tegen mij zei ze een week of 2-3 niet opmaken, nah kijken of ik dat vol ga houden, maar nu valt er heel weinig op te maken nog:-)

Gr Jacq

rebel

Bericht door rebel » 29 sep 2008 08:49

Goh Jacq, dat valt bij jou echt wel mee met het blauw, amper wat te zien.
Maar heb jij van te voren nog iets geslikt zoals arnica d6 of vitamine c?

Bliz

Bericht door Bliz » 29 sep 2008 22:50

Ik wacht idd maar tot de korstjes weg zijn, heb wel vanaf vandaag mascara gebruikt. Opmaken van m'n ogen was eigenlijk altijd overbodig, je zag het toch bijna niet, nu kan ik niet wachten haha
Ik ben echt blij het gedaan te hebben, je voelt je gewoon een ander mens:) En dan al die creme's die zogenaamd ook zouden helpen, weg ermee, heerlijk.
Ik gebruik nog arnica d6, helpt echt tegen het blauw worden.

rebel

Bericht door rebel » 30 sep 2008 08:50

Bliz schreef:Ik wacht idd maar tot de korstjes weg zijn, heb wel vanaf vandaag mascara gebruikt. Opmaken van m'n ogen was eigenlijk altijd overbodig, je zag het toch bijna niet, nu kan ik niet wachten haha
Ik ben echt blij het gedaan te hebben, je voelt je gewoon een ander mens:) En dan al die creme's die zogenaamd ook zouden helpen, weg ermee, heerlijk.
Ik gebruik nog arnica d6, helpt echt tegen het blauw worden.
Ja dat heb ik ook hoor, van dat opmaken zie je niks, zal ook heel blij zijn wanneer het weer kan. Mijn dochter roept nu al, ze is 14, mam ik mag jou straks als eerste opmaken. lief hé.

jacq50

Bericht door jacq50 » 01 okt 2008 10:06

rebel schreef:Goh Jacq, dat valt bij jou echt wel mee met het blauw, amper wat te zien.
Maar heb jij van te voren nog iets geslikt zoals arnica d6 of vitamine c?

Hoi Rebel
Ja ik heb heel braaf arnica geslikt, 8 dagen of zo:-)
Gr Jacq

jacq50

En en en en dames????????

Bericht door jacq50 » 10 okt 2008 16:10

Hoi meiden( dames)

Hoe gaat het met jullie oogjes?
Bij mij echt superrrrrrrrrrrrr :D
Ik was zoooooooooo blij dat vorige week de hechtingen eruit gingen.
We zijn zijn nu 15 dagen verder en ik mag echt niet klagen , ik zie alleen een rode streep boven mn ogen, en niks meer blauw geel of wat dan ook.

Vandaag biodermal littekencreme erop gesmeerd, en jawel een beetje opgemaakt weer, mascara en kohl.

Wat zo heerlijk is, is dat mn getatoeerde eyliner streepje nu eindelijk goed zictbaar is, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Is net of ik opgemaakt ben dus.

Voelde me zo kaal:-(
Mn klanten wisten dat ik dit liet doen,( ben nagelstyliste) en zagen gelijk dat er wat anders was.
Ze hadden heel wat anders te zien na de ongreep, hahahahaha.

Maar toen k de foto s liet zien, moesten ze ff slikken, terwijl ik t juist erg mee vond vallen.

Ben zoooooooooo blij dat ik het gedaan heb, en nu al heb ik minder moeie ogen na een lange dag werken van 14 uur.

Gr Jacq

Plaats reactie