eerste dag na operatie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
weltman

eerste dag na operatie

Bericht door weltman » 08 okt 2008 09:53

Gisteren geopereerd boven en onder ooglidcorrectie. Operatie is mee gevallen. Ben nu blauw en een beetje opgezette ogen. Vanacht goed geslapen ogen zijn nu wat meer opgezet maar heb geen pijn.

rebel

Bericht door rebel » 08 okt 2008 16:38

Top joh dat je geen pijn hebt, maar dat heb ik ook nog nooit gelezen.
Ja dat blauwe wel, maar we willen wel foto's hoor, we zijn echt niet nieuwsgierig.

Monica

Bericht door Monica » 09 okt 2008 14:04

Ik heb ook totaal geen pijn gehad Rebel, de eerste 2 dagen wat schrijnerig, maar pijn niet. Mijn fotoos heb ik geplaatst onder: vergoeding verzekering.

weltman

3e dag

Bericht door weltman » 10 okt 2008 09:15

Het is nu drie dagen na de operatie. De zwellingen rond de ogen neemt af het is nog wel gekleurd rond de ogen. Wel heb ik nog steeds dat het trek en strak aanvoeld maar dat is normaal. Ik zal geduld moeten hebben want het volledig herstel na alle verhalen die ik heb gelezen kan nog wel weken tot maanden duren. Maar zo als het er nu uitziet ben ik al erg tevreden.

weltman

6e dag

Bericht door weltman » 13 okt 2008 09:55

Het is nu de zesde dag na de operatie. De kleuren zijn bijna weg maar mijn rechteroog is nog wel licht opgezwollen. morgen gaan de hechtingen er uit.

weltman

15 dagen na de operatie

Bericht door weltman » 22 okt 2008 15:55

Het begint steeds beter te worden al trekt het nog wel rond mijn ogen en het jeukt ook nog wel af en toe.
Bij mijn onderoogleden zitten nog wel kleine ophopingen van vocht.
Dit moet zich nog in de komende weken verbeteren hoop ik.
Maar ik weet dat ik nog wel even geduld moet hebben.

Plaats reactie