operatie Liesbet

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Liesbet

operatie Liesbet

Bericht door Liesbet » 21 okt 2008 14:43

Hallo, mijn operatie was vrijdag en dat is inderdaad héél goe meegevallen!
De assistente van de chirurg had diezelfde ingreep laten doen en zag er prachtig uit!
Ik zei nog tegen de chirurg dat ik bang was , maar die zei constant wat hij deed en stelde me op mijn gemak! Die verdoving waren 2 kleine prikjes aan de zijkanten van mijn oogleden, totaal niet pijnlijk!
Wel gaf dit een hele zware druk op mijn ogen naarmate mijn huid opzwelde door de verdoving, maar niets van pijn.
Ik zei wel tegen de chirurg dat mijn hart nogal tekeer ging, ik voelde dit zelfs tot in mijn benen. De chirurg zei dat dit normaal is, door de adrenaline die in de verdoving zit.

De eerste dag ging alles vlot, net als de 2de en de 3de dag!
Maandag ging ik gaan werken (computerwerk) en ik kwam toch misselijk en had hoofdpijn, ben dan naar huis gekeerd en nu ben ik de hele week thuis.
Kdenk dat ik nog wat moet rusten en kalm aan doen....

De fotos zal ik proberen te plaatsen bovenaan bij foto's[/img]

Liesbet

Re: operatie Liesbet

Bericht door Liesbet » 21 okt 2008 15:45

Hallo, donderdag 24-10 mogen de draadjes eruit, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Ik ben nog aan het proberen voor de foto's....
Hopenlijk lukt het!

maaike

Bericht door maaike » 21 okt 2008 19:41

hallo bij welke dokter zijn jullie geweest?
ik heb 27 okt.bij jansen kliniek
en30 okt. bij dr paul vanstraelen in belgie :oops:

Plaats reactie