18 november geopereerd

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
annemarie

18 november geopereerd

Bericht door annemarie » 22 nov 2008 12:48

Op dinsdag 18 november werd ik 's middags geopereerd aan mijn bovenoogleden. Om half twee was ik aan de beurt en om tien over twee was ik klaar. De prikjes was ik heel erg bang voor maar het viel achteraf gelukkig wel mee. Ik mocht de handen van een verpleegster fijnknijpen maar dat was niet nodig. De arts vertelde prcies wat hij ging doen en ik voelde er niets van......We hebben tijdens de operatie gezellig gepraat over vanalles en nog wat dus het was zo voorbij. Om kwart over twee moest ik gaan koelen tot half drie. Daarna nog een keer van kwart voor drie tot drie uur en klaar was ik...Ik mocht naar huis. Het ging allemaal heel erg goed en het viel me allemaal heel erg mee. De oogleden werden goed blauw. en ook wat dikker. De eerste nacht heb ik heel slecht geslapen. ik lag op drie kussens en ik schrok steeds wakker. Op woensdag ging het ook heel goed maar ik kon slecht zien omdat alles dik was. daarbij moet ik vertellen dat ik hele slechte ogen heb en ik dus geen lezen inkon alleen de bril op kon. Donderdag was een rotdag omdat ik het nietsdoen moe was. ik kon nog steeds niet goed uit de voeten en het duurde me te lang.(maar dat ligt aan mij en niet aan de ogen) Vandaag is alles weer wat dikker maar later op de dag trekt dat wel bij.......Woensdag gaan de hechtingen eruit en dan kunnen we pas zien of alles geslaagd is. Gisteren heb ik lekker gedouched en mijn haren gewassen (zonder mijn pleisters nat te laten worden) en toen voelde ik me al een heel stuk beter.......

JLLJ

Bericht door JLLJ » 22 nov 2008 22:28

Hoi Annemarie,

Kun je ook een foto plaatsen van voor en na de behandeling? Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet! Is het nog dik en blauw op het moment?
Lastig hè dat je geen lenzen aankan totdat de hechtingen zijn verwijderd.
Heb je wel een reservebril? Zonder bril zou ik ook haast niets kunnen zien!

Groetjes, JLLJ

annemarie

Bericht door annemarie » 23 nov 2008 12:26

Als mijn hechtingen eruit zijn plaats ik een voor en na foto. Nu is nog alles wat dikker en opgezwollen, maar dat word steeds minder. woensdag gaan de hechringen eruit en dan probeer ik snel genoeg een foto te plaatsen....Maar typ maar eens in bij google ooglidcorrectie en foto's.......Dan krijg je er een hele hoop te zien......

jetkadet

Bericht door jetkadet » 01 dec 2008 14:08

hoi hoi

ik ben 20 november geopereerd en ben wel benieuwd hoe jou ogen er nu uitzien. zou je een foto kunnen plaatsen??

groetjes jetkadet

annemarie

Bericht door annemarie » 02 dec 2008 13:14

Ik heb 2 foto's geplaatst

jetkadet

Bericht door jetkadet » 02 dec 2008 13:42

annemarie schreef:Ik heb 2 foto's geplaatst
ik heb de foto's bekeken en moet zeggen dat het er mooi uitziet.
zelf zit ik vol verbazing elke dag weer in de spiegel te kijken, alles is ook veel lichter om me heen, wist niet dat ik zoveel mistte.

voel mijn oogleden ook niet meer op mijn ogen rusten, heel raar, voor die tijd als ik met mijn ogen knipperde voelde ik altijd iets over mijn ogen gaan heb er nu geen last meer van, dacht altijd dat iedereen dat wel had, nou niet dus.

dus ik ben blij, jij ook??

groetjes Jet

Plaats reactie