Ooglidcorrectie Hoogeveen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Sam

Ooglidcorrectie Hoogeveen

Bericht door Sam » 25 jan 2009 17:06

Afgelopen vrijdag, 23 januari, heb ik een ooglidcorretie gehad in het Bethesda Ziekenhuis in Hoogeveen. Van verschillende mensen had ik al goeie ervaringen gehoord over het ziekenhuis, dus mijn besluit stond dan ook vast om dat in Hoogeveen te laten doen door Dr. Sonneveld. Aangezien ik een enorme schijterd ben lag ik dan ook zo ongeveer te shaken op de operatietafel. Had inmiddels voor de operatie al 2 paracetamols en een half rustgevend tabbletje gekregen. Maar goed, al deze onrust is werkelijkwaar helemaal nergens voor nodig geweest, want het is écht voor 100% meegevallen!!! Heb er totaal niets van gevoeld! Het enige wat ik heb gevoeld is het inbrengen van het infuus. Tijdens de operatie kon ik luisteren naar een super relaxed muziekje en de artsen praatten rustig met elkaar over hedendaagse dingen. PIECE OF CAKE DUS!!
Tot op heden heb ik nog steeds totaal geen pijn gevoeld. Ik was twee weken van te voren al met Arnica D6 druppels en vitamine C tabletten begonnen. Ik moet zeggen dat de zwelling en de blauwe plekken daarom ook enorm meevallen. Sterker nog, als ik mijn bril op heb, is het amper te zien!
Wel zie ik een beetje wazig na aanbrengen van oogzalf, maar doe dit voordat ik naar bed ga. S'morgens zie ik ook nog wel beetje wazig, maar flink knipperen en voorzichtig schoonmaken doet wonderen!
Nu gebruik ik nog trouw mijn druppels en Vitamine C pillen door tot ongeveer 2 weken na de operatie.
Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis en komen hopelijk de hechtingen eruit. Ben erg benieuwd!
Vanaf de dag van de operatie maak ik elke dag een foto voor het verloop van herstel. Leuk naslagwerk dus.
Voor iedereen die twijfeld over een operatie.... Ik zou het je echt aanbevelen!!

koor

Bericht door koor » 14 feb 2009 14:09

Sam ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Sam

Bericht door Sam » 29 mar 2009 16:12

het gaat heel goed met me. Heb nooit geen pijn gehad. Eigenlijk een makkie dus!! Het resultaat ben ik tot nu toe ook redelijk tevreden mee. Heb alleen de ooghoeken nog steeds rood. Net of dit enigzins geirriteerd is, maar voel er eigenlijk niets van. Dit begint me nu eigenlijk wel te vervelen. Morgen gaat mijn moeder voor de eerste indicatie, ooglidcorrectie, naar het ziekenhuis. Ze wordt wel door een andere chirurg gehlopen dan ik, maar wil her toch even na verstaan en het laten zien.

Plaats reactie