Onderooglidcorrectie 28 augustus j.l.

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Kimmetje

Onderooglidcorrectie 28 augustus j.l.

Bericht door Kimmetje » 31 aug 2009 18:20

Afgelopen vrijdag ben ik onder plaatselijke verdoving 'geholpen' aan m'n onderoogleden. Ik had geen huidoverschot, maar vetoverschot. Ik heb deze operatie laten doen bij dr. vd Werff van de Haaglanden Kliniek in Den Haag.

Voordat ik echt de stap nam ben ik 3x op het spreekuur geweest bij hem. Ik had nogal wat vragen. Uiteindelijk de stap genomen om het te laten doen. Al met al is de ingreep me enorm meegevallen achteraf. Ik had een kalmeringstabletje (Lorazepam) ingenomen en dat heeft me er doorheen geholpen. De ingreep duurde 50 minuten, maar het leek maar een kwartier.

De begeleiding was erg goed en ik vond de kliniek erg professioneel (het is een onderdeel van het Westeinde ziekenhuis in Den Haag). De verdovingsspuitjes waren natuurlijk wel te voelen, maar ik vond het erg meevallen. Het vet is (volgens mij) met een laser losgebrand van het weefsel, dat voelde ik wel, dus werd ik bijverdoofd. De hechtingen zien er netjes uit.

Nu na drie dagen is de huid nog wel gezwollen en paars/rood (m'n rechteroog meer dan de linker), maar dat zal wel wegtrekken.

Ik moet a.s. vrijdag terugkomen om de hechtingen eruit te laten halen.

Groetjes Kim

Kimmetje

Bericht door Kimmetje » 12 sep 2009 10:01

Nu na twee weken is er van de sneetjes bijna niets meer te zien. Er is geadviseers om met littekencreme te smeren, dus dat doe ik 2x per dag. Ik heb die van Biodermal en ik vind 'em fijn. De paarse bloeduitstortingen zijn ook bijna weg. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Eigenlijk boven verwachting! Over een week of wat zal ik wat foto's plaatsen.

Kimmetje

Bericht door Kimmetje » 12 sep 2009 10:02

Nu na twee weken is er van de sneetjes bijna niets meer te zien. Er is geadviseerd om met littekencrème te smeren, dus dat doe ik 2x per dag. Ik heb die van Biodermal en ik vind 'em fijn. De paarse bloeduitstortingen zijn ook bijna weg. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Eigenlijk boven verwachting! Over een week of wat zal ik wat foto's plaatsen.

jetkadet

Bericht door jetkadet » 22 okt 2009 13:55

kim ik ben wel benieuwd hoe het nu met je gaat

Janv

Re: Onderooglidcorrectie 28 augustus j.l.

Bericht door Janv » 09 feb 2010 14:21

Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet!

vlinder

Re: Foto's

Bericht door vlinder » 15 feb 2010 11:13

Kimmetje schreef:Nu na twee weken is er van de sneetjes bijna niets meer te zien. Er is geadviseerd om met littekencrème te smeren, dus dat doe ik 2x per dag. Ik heb die van Biodermal en ik vind 'em fijn. De paarse bloeduitstortingen zijn ook bijna weg. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Eigenlijk boven verwachting! Over een week of wat zal ik wat foto's plaatsen.
Hoi Kimmie,

Graag zou ik je foto willen zien, hoe kan ik deze vinden?

Ik ga in mei een ooglidcorr. laten doen. Bij mij is het vet, niet een heel erg geval ben ik (twijffel, best eng) maar het weefsel valt wel op mijn wimpers. VOoral als ik moet ben of 's avonds zie je het heel erg.

Ik ben best nerveus (ik ga naar het Clara ziekenhuis) maar jouw berichtje dat het best mee viel, doet me goed!

Waar heb jij het kalmerende tabletje gehaald?

Hoe is het resultaat nu?

Groetjes en ik hoop op een reactie!
Monique

Plaats reactie