mijn ooglift correctie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Astridlief

mijn ooglift correctie

Bericht door Astridlief » 27 mar 2010 14:49

Hallo,

Ik ben een vrouw van 48 jaar en heb 24 maart een ooglift correctie ondergaan.
ik had last van vermoeide prik ogen en had vermindert zicht.
Delta Loydt vergoed alle kosten en ik werd geholpen in het Sophia ziekenhuis te Zwolle...Isalaklinieken door dr Tellier de plastische chirurg
ik was direct om 10.45 aan de beurt en mijn ogen werden afgetekend door dr Tellier
daarna met een doekje alcohol oid over het gezicht, paar druppels in de ogen ter bescherming en een muts en haarband op,
mijn operatie kon beginnen.
was natuurlijk best nerveus voor wat er komen ging, vooral voor die prikken, 4 in totaal.
maar uiteindelijk was dat niet nodig...t was meer spannend en eng dan dat het zeer deed.
na de verdoving begon hij te snijden en ondertussen praatte hij gezellig met me over van alles en nog wat.
ook het snijden voelde ik maar zeer deed het niet.
ik was binnen een half uurtje klaar en kreeg een spiegel. t viel me reuze mee allemaal..
het zag er netjes uit.
werd daarna in een kamertje geplaatst op een heerlijke ligstoel met zakjes koud water op de ogen om te koelen.
kopje koffie erbij..ik moest 2 x koelen daar en verder thuis elk uur 1 kwartier wat ik de hele dag netjes heb volgehouden.
ik heb elke dag meerdere fotoos gemaak. ik zal kijken of ik ze hier kan plaatsen
ik zit nu op de 4e dag..het ziet er alweer beter uit..heb wel veel jeuk gehad en de 2e en 3e dag zaten mijn ogen behoorlijk dicht. alles was behoorlijk gezwollen..niet blauw...maat de oogleden waren erg rood en opgezet.....paar lastige dagen....hopelijk de moeite waard.
het is nu de 27e en alles slinkt alweer en de jeuk knapt iets op...en t zicht word weer beter.....
ik hoop dat ik straks weer minder vermoeide ogen heb en er stralend uit kom te zien.

groetjes Astrid

Plaats reactie