midlife of nodig?

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
harry

midlife of nodig?

Bericht door harry » 28 apr 2010 10:30

voor.jpg
voor de operatie
voor.jpg (228.38 KiB) 1713 keer bekeken
voor.jpg
voor de operatie
Hoe fit je ook voelt, toch weer steeds de vraag, ben je moe? je ogen staan zo moe!

De stoute schoenen aangetrokken en de stap genomen om te kijken of een ooglidcorrectie de oplossing zou zijn. Volgens Dr Tabak van Clara Rotterdam, zou dat de oplossing kunnen zijn en dat ik hierdoor tevens van de hoofdpijnklachten af zou kunnen zijn, na een dag beeldschermwerk.

De verzekering was welwillend en gisteren is het overtollig 'vlees' er af gehaald.

Met een flinke dosis gezonde gespannenheid, onderga ik de behandeling, alles bij elkaar niet iets wat je voor je lol nog een keer laat doen, maar viel alleszins mee. na 25 minuten stond ik weer op de gang een vervolgafspraak te maken.

Thuis direct gaan koelen met van te voren in de vriezer gelegde zakjes doperwten in een nat washandje. Lichte hoofdpijn en een klein beetje zelfmedelijden, waar de rest van het gezin geen boodschap aan heeft. Maar ze zorgen wel goed voor me.
voor.jpg
voor de operatie

Plaats reactie