Mijn ooglidcorrectie 2010

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Darcy

Mijn ooglidcorrectie 2010

Bericht door Darcy » 09 mei 2010 00:01

Hallo,

Nadat in het najaar van 2009 een ooglidcorrectie aanvraag afgewezen werd, bleek volgens mijn nieuwe polis voor 2010 dat het onder bepaalde voorwaarden vergoedt zou worden. Ik voldeed aan die voorwaarden en heb dus sinds 2 weken een nieuwe kijk op de wereld... of eigenlijk, de wereld op mij :wink:

Ik heb een foto-site gemaakt met foto's van vóór tot een week na de ingreep en dan 2 weken er na en ververs dus nog 2 x met foto's van 4 en 6 weken na de ingreep.

De foto's zijn steeds een close-up van rechtvoor, linker zij~ en rechterzijkant van de ogen.

Wie nog twijfelt kan ik niet anders als vertellen dat he zo veel meer erger lijkt dan het is... wie al geweest is zal mijn fotoverhaal wel herkennen, misschien dat u meer of nog minder blauw geweest bent... Ik was vrijwel niet blauw maar heb wel vanaf 2 dagen voor de ingreep ArnicaD6 druppeltjes ingenomen.

Nu, 2 weken na de ingreep zijn alleen nog 2 plekjes op m'n konen nog wat opgezet... de littekens worden door de meeste gezien als bruin-rode make-up :wink:

Ik ben er in ieder geval superblij mee en dat u mag zien waarom... klik hier voor mijn foto-verhaal

Groetjes,

Darcy

sanne

Re: Mijn ooglidcorrectie 2010

Bericht door sanne » 10 mei 2010 22:00

ik heb je foto's gezien. Wat een mooi resultaat. Ik ben over 2 maanden aan de beurt. Minder dan 2 maanden zelfs :? ..
zie er best wel tegenop.

Darcy

Bericht door Darcy » 11 mei 2010 23:28

Maak je ook foto's Sanne ? Al was het maar voor jezelf om later terug te kijken... dat helpt echt als je even denkt dat 't niet goed gaat komen als je erg blauw wordt of het meer gaat zwellen dan je verwacht :wink:
Ik had me ingesteld op zowat volledig paars/blauw/zwart en dus viel het alleen maar mee en het verloop op de foto's dan zien helpt echt hoor, dan zie het het per dag namelijk veranderen :wink:

Over 2 maanden is het hoogzomer... denk echt om het zonnetje hoor... de eerste (4-6) weken echt geen felle zon op de oogjes laten komen hoor, dat werkt echt in het nadeel van littekens

Groetjes en laat je weten hoe het gegaan is straks ?

sanne

Bericht door sanne » 13 mei 2010 14:55

Ja ik ben zeker van plan om foto's te maken en op dit forum te plaatsen. Ben ook heel benieuwd naar het resultaat.

Darcy

Bericht door Darcy » 04 jun 2010 12:39

Mijn blik van 23 april 2010:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mijn huidige blik na 6 weken (uiteraard met een big smile :D ) :

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De hele fotoserie van dag 1 tot heden is te vinden via deze link

Groetjes, Mar

mart78

Bericht door mart78 » 23 jul 2010 18:19

Darcy,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe look!

Kun je ook vertellen waar je behandeling hebt laten uitvoeren?

Groetjes

Darcy

Bericht door Darcy » 23 jul 2010 19:44

Dank je wel voor het compliment :D

Bovenaan mijn foto-pagina staat al waar ik geweest ben; bij Dr. Stook van het Albert Schweizer Ziekenhuis Dordrecht
Mijn verzekering is Aevitae en ik heb het VIP pakket en de vergoeding is dan eenmalig max € 1000 gedurende de hele loop van de verzekering.

Plaats reactie