Ingreep bij dr Lommen

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
sanne

Ingreep bij dr Lommen

Bericht door sanne » 07 jul 2010 11:05

Nog ruim 2 uurtjes en dan ben ik zelf aan de beurt, om kwart over 1.
Ben best nerveus, heb vanmorgen wat temazepam ingenomen. Maar dat is al weer uitgewerkt. Zo meteen nog maar even een kwart tablet innemen.

Hoop aan het eind van de middag een berichtje te kunnen plaatsen.

sanne

Re: Ingreep bij dr Lommen

Bericht door sanne » 07 jul 2010 18:23

Het is gebeurd, nu zo'n 4 uur verder en het gaat prima. Ik zie er niet uit natuurlijk maar geen pijn gehad. Alleen de verdovingsprikken voelde ik wel.

Onder en boven gedaan en dr Lommen was met een uurtje klaar. Het ging megasnel, veel sneller dan ik had verwacht en ook heel ontspannen allemaal. Hij vertelde ook precies wat hij ging doen gedurende de ingreep.

Hoop op een goed resultaat. Ik zal tzt wel wat foto's plaatsen.

sanne

Bericht door sanne » 09 jul 2010 20:13

Woensdag om 13.30 uur was de ingreep, vandaag is mijn derde dag en sinds een uur of 2 gaat het hard, heel hard. De rode en paarse plekken om mijn ogen zijn zichtbaar veel minder aan het worden, ineens! Ben nu al blij met het resultaat, ben benieuwd hoe de onderkant er uit ziet. Kan ik nog niets van zien want daar zitten de pleisters op. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar net zo blij mee ben als met de bovenoogleden.
Het uiteindelijke resultaat is pas over een paar maanden zichtbaar maar het kan haast niet NOG mooier worden. Zou de boel weer kunnen gaan zakken misschien :? ?!

sanne

Bericht door sanne » 23 jul 2010 15:30

Reden om dit te doen was niet alleen om van die norse en vermoeide blik af te komen maar had dagelijks hoofdpijn en druk op mijn ogen. Oogarts in ander ziekenhuis had 2 jaar geleden al een ooglidcorrectie voorgesteld en ook bij de opticien hadden ze dit al eens ter sprake gebracht.

Veel gelezen op dit forum en de klachten raakten een beetje op de achtergrond, het uiterlijk werd (veel) belangrijker omdat dit natuurlijk zichtbaar is. Heb heel lang getwijfeld maar ben nu van mijn klachten af en ook blij met het resultaat.

Fleur

Bericht door Fleur » 23 jul 2010 19:53

Mooi geworden Sanne, ook ik ben blij dat ik het eindelijk heb laten doen 6 weken geleden nadat velen mij het hadden aangeraden. Niet alleen ben ik van alle klachten af, ik kan ook nog eens beter zien!

Darcy

Bericht door Darcy » 23 jul 2010 19:55

Wow Sanne... je bent een heel ander mens geworden ! :D

Gefeliciteerd, je ogen staan erg blij en vrolijk en zo'n relaxte open blik... Wow is het enig passende woord geloof ik :wink:

Letti69

Bericht door Letti69 » 24 jul 2010 15:11

Prachtig resultaat Sanne!

Over jouw vraag of de boel weer kan gaan zakken misschien: ik heb op mijn 23e een boven- en onderooglidcorrectie laten doen. Was ook echt nodig, mijn bovenoogleden waren net als bij jou niet meer zichtbaar en ik had veel klachten. Pas na 19 jaar (!) was een tweede correctie nodig en dan alleen nog van de bovenoogleden, kun je nagaan dus hoe lang je plezier kunt hebben van een ooglidcorrectie!

viobo

Bericht door viobo » 27 jul 2010 20:57

Ja sorry Sanne, ik bedoelde Susan,, maar idd. jouw ogen zijn ook zo mooi geworden, net de zee die kleur en dat zie je dus nu ja, prachtig hoor!!
Ben je nog van plan op de permente eyeliner te nemen??????
Ik vind het zo prettig dat ik het gedaan heb, zeker toen mijn ogen net gedaan waren, maar ook nu is het heerlijk om het te hebben, je gaat nooit onopgemaakt de deur uit, alleen het lijntje dat eerst was gezet, in de ooghoek en waarvan ik dacht dat heeft niet gepakt is nu toch aan wezig maar zit een stuk hoger, maar ik wacht eerst eens even dat dit allemaal over is want ook daarbij gingen mijn ogen helemaal opzetten, daarna laat ik het corrigeren als het nog niet helemaal gelijk is, maar ik ben erg tevreden nu al na dag 20 met het resultaat.
Valt het bij jou op dat ze het gedaan hebben, bij mij zien de meesten het helemaal niet, ik heb het dan ook tegen bijna niemand gezegt en bij vreemden, moet ik heel dichtbij gaan staan willen ze het zien!!!

Nou groetjes hoor eu... Sanne hahaha!

Viobo

Susan

Bericht door Susan » 27 jul 2010 23:52

Hai Sanne, Heel mooi je ogen! Inderdaad wat Viobo zegt ideaal die permanente make up! In kleur zal het jouw ogen nog meer laten uitkomen denk ik!
Afbeelding
Foto is van Sabina die mijn ogen gedaan heeft. Ze heeft zelf ook haar ogen turquoise met permanente oogschaduw. Staat haar zó mooi!

sanne

Bericht door sanne » 02 sep 2010 15:10

Bedankt allemaal voor de comlimenten. De foto's heb ik er af laten halen ivm privacy.
Ik ben nu bijna 8 weken verder en het ziet er heel goed uit. Wel nog wat rood en smeer nog regelmatig in met biodermal of gewoon oogcreme omdat het gewoon fijn aanvoelt.
Het resultaat is ver boven mijn verwachtingen!
Ben er echt een gelukkiger en vrolijker mens door geworden omdat ik nu van die norse, vermoeide en verdrietige blik af ben :D .

Plaats reactie