4 mnd. na operatie ogen half open tijdens slapen...

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
internicky

4 mnd. na operatie ogen half open tijdens slapen...

Bericht door internicky » 10 jul 2010 20:57

Raar maar waar, maar ik slaap sinds de operatie met mijn ogen half open. Hierdoor gaan mijn ogen tranen en ben daardoor snachts vaak wakker omdat ik van de droge ogen wakker word en anders van de tranen die over mijn wangen biggelen. Ik ben er eigenlijk heel tevreden over (overdag) maar mijn man zegt dat ik als ik slaap er net als "dood" uitzie en dat vind ik toch niet zo fijn. Wie kent dit probleem of heeft dit ook. Ben heel verdrietig, want ik merk ook af en toe dat het niet helemaal dicht gaat... HELP!!!

internicky

Re: 4 mnd. na operatie ogen half open tijdens slapen...

Bericht door internicky » 16 jul 2010 08:05

Niemand?

sas36

Bericht door sas36 » 15 apr 2011 21:06

Is het nog goed gekomen bij je? Klinkt als teveel vel weg gehaald waardoor je ogen niet meer goed sluiten en droog worden.
Waar heb je het laten den en bij wie?

Riacobie

Bericht door Riacobie » 27 apr 2011 15:43

Dit had ik wel de eerste week, maar nu heb ik geen last meer.
Bij mij was dat 14 febr. dat ik voor een ooglidcorrectie was.
Ik heb wel nog harde bubbeltjes bij mijn wenkbrauw en links een 'doof' gevoel boven mijn oog.
Maar dit moet nog helemaal 'bij' trekken.

Ik hoop, dat het bij jou ook nog helemaal goed komt.
Sterkte.

Ria.

dolfyntje

Bericht door dolfyntje » 28 apr 2011 13:55

Hallo,

6 maanden geleden heb ik een bovenooglidcorrectie ondergaan..nadien heb ik ontzettend veel problemen ondervonden..droge ogen,fotofobie dwz geen licht kunnen verdragen..tv kijken is niet mogelijk, computerwerk moeilijk en pijnlijk voor de ogen..niet kunnen fietsen etc etc..2 weken geleden zijn er plugs in mn traanbuizen geplaatst om deze af te sluiten om zo de ogen vochtig te houden..De ogen blijven rood en pijnlijk..De blik in mn ogen is net of ik allergisch voor ben of gehuild heb.. Het is verschrikkelijk...Ook ik heb met mijn ogen de eerste maanden open geslapen....Wie heeft er tips voor mij ?

Patries

Bericht door Patries » 24 mei 2011 07:16

Trekt dit niet bij met de tijd..ik bedoel: komt er niet vanzelf meer "rek" in het ooglid? Is wat meer speling niet te forceren met bijvoorbeeld het af en toe zo ver mogelijk naar beneden trekken van het bovenooglid?

Het lijkt me heel erg naar, dit, ik was er ook bang voor, vlak na mijn operatie. Mijn ogen sloten toen niet helemaal goed, maar na een dag of drie is het vanzelf goed gekomen..

Plaats reactie